L O G I M A N Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Etter hver restart, dvs oppstart av vista, så har plasseringene av gadgetene i sidepanele endra plassering. Jeg kunne likt å hatt en fast plass på disse. Er det overhode mulig?
Garegaupa Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Eg har hatt dette problemet sporadisk, men ved stort sett alle oppstartar er dei der dei skal vere. Viss dei bytter plass så er det eitt eller anna som ikkje stemmer, utan at eg veit heilt kva det er som gjer det...
L O G I M A N Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 (endret) Det virker mer som om det er vista som bestemmer en plassering, også blir det den. Flytter jeg på de blir de endra tilbake. Tror ikke det er så mye feil, for dette er vel vært sånn på de fleste vista installasjoner jeg har sett mener jeg Samme skjer om jeg avslutter sidepanel og så starter det igjen. Lar jeg den beholde plasseringen vista har satt, så er de sånn. Men jeg kunne tenkt meg en litt annen plassering Endret 25. juli 2007 av sesteen
Garegaupa Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Merksnodig... Rett nok har eg berre erfaring med Vista frå min eigen PC (Ultimate 64-bit), men der kan eg dra dei rundt og plassere dei der eg vil så mykje eg berre lystar...
L O G I M A N Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 (endret) Nei, jeg har 64 bit, men det er business. Ser ikke ut som det hjelper å fjerne de og legge de til i riktig rekkefølge heller. Edit: De som er koblet fra sidepanel, og som er løse på desktopen, holder seg på plassen. Det er de som er i selve sidepanelet som jeg ikke får velge min egen oppsetning. Endret 25. juli 2007 av sesteen
L O G I M A N Skrevet 6. august 2007 Forfatter Skrevet 6. august 2007 Viste seg at en ny utgave av installasjons dvden så løste dette seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå