Erlec Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har en level 16 akrobat som sliter noe fælt når han skal slåss. Feks i dag skulle jeg gjøre questet "The master's son" fra fighter guilden. Siden han er med meg kan jeg ikke utnytte snike egenskapene til personen min fordi han springer rett på og dør. Men problemet er når en ogre slår meg og jeg mister cirka 1/8 av livet mitt hver gang og sverdet mitt tar cirka 1/30 av hans, hva skal jeg gjøre? =( Noen tips hvordan å overleve? =(
Romhelten Spiff Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Er det ikke mulig å åpne en dialog med NPC'en og si at han skal vente ? Så kan du snike i vei og gjøre det du skal gjøre? Eventuelt må du vel vente til du har høyere lvl kanskje ?
Erlec Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Romhelten_spiff: Det går ikke å be han om å vente siden han er så iverige å finne ut hva som skjedde med broren hans (som har vært der før) Nikossr: Det er på xbox360 så ingen =(
Romhelten Spiff Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Du trenger ikke bry deg om han. Han kan ikke dø Kjør på med din greie. Han kan fungere fint som distraksjon også. Ta på deg litt kamelonutstyr og snik deg inn... La Viranus distrahere fienden! Viranus may well be the very worst NPC in the entire game to have at your side in a hostile dungeon, though he is very amusing if you can take care of yourself. He is a complete imbecile: he runs headlong into battles with groups of 3 and 4 Savage Trolls and Ogres, and you have no way to control what he does. Unfortunately, you can't make him wait outside, or anywhere else for that matter. At least you don't have to worry about protecting him. Viranus cannot be killed. He just keeps getting knocked unconscious, over and over. He does serve as a decent distraction when he is awake, however, and you can get some practice with either your marksmanship or ranged Destruction spells if you stand off from the fight. You can also get some good Restoration practice in between fights by healing him. http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:The_Master's_Son
Erlec Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Takk for hjelpen Spiff for questet =D Men problemet er ennå det samme, hvis jeg møter flere personer som skader meg mye må jeg enten hoppe rundt skyte piler på han eller dem flere ganger og det irriterer meg mye =(
Romhelten Spiff Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Snodig dette, for Oblivion skal tilpasse monstre etter hvilken lvl du er. Er du sikker på at du ikke har glemt å ta på rustning? Eventuelt oppgradere den til noe mer sturdy
Erlec Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Siden jeg er akrobat bruker jeg light armor fra dark brotherhood Men enda om jeg blokkere eller tar imot mister jeg masse liv og healing er så dårlig for meg at jeg må trykke minst 3 ganger for å få samme effekt =( Høyere rank = for mye mana, for lite hp ='(
Romhelten Spiff Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 (endret) hm... OK... Dette ødela spillet for meg, men kan være nyttig for deg. Gå inn i en Oblivion gate. Save rett før du tar steinen. Reload helt til du får en kameleon stein. Gjenta prosessen eller bruk pil og bue trikset for å klone steinene... Greier du å skaffe 100% chameleon til sammen med ringer og enchantments er du i praksis usynlig og du kan ikke ta skade. 90% er veldig bra det også. Men husk dette er så bra at det egentlig er cheating. Jeg solgte mitt 100% chameleon utstyr da jeg oppdaget hvor effektivt det var. Endret 25. juli 2007 av romhelten_spiff
Radial Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 "Acrobat" er vel en karakter som hengir seg til stealth og sniking, med bueskyting. Han er nok en veiking i nærkamper vil jeg tro, slik det bør være. Du må kanskje tilpasse spillestilen din, og akseptere at han ikke er like sterk sverd vs. sverd som en kriger? Fordelen med å spille en "snik" er jo at du skal kunne velge hvem du vil sloss med, evt. terrorisere fienden på avstand og så bare "bli borte" før du dukker opp bak ryggen hans og stikker han med en forgiftet kniv. Hmmm.. må kanskje starte på nytt snart med en ny karakter.. hørtes gøy ut det der!
MiSP Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Erlec: 1/8 mot 1/30 er ikke noe problem, det er bare å holde seg unna slagene hans. Gå nærmt fienden, vent til han slår, rygg unna slik at du ikke blir truffet, få inn et par slag med sverdet, og repeter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå