Gå til innhold

Gratis msn til Netcom,men ikke tilgjengelig?


Anbefalte innlegg

Andre med Netcom Youngtalk som ikke lenger får MSN til å funke? For meg fungerte det fint de første dagene jeg prøvde,men så var det full stans og jeg fikk kun beskjed om at det ikke er "tilgjengelig for øyeblikket". Blir jo litt sur for det når tilbudet skal være tilgjengelig og gratis ut august.

 

Men igjen,kun jeg som opplever dette eller noen andre og?

Endret av DanielL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Andre med Netcom Youngtalk som ikke lenger får MSN til å funke? For meg fungerte det fint de første dagene jeg prøvde,men så var det full stans og jeg fikk kun beskjed om at det ikke er "tilgjengelig for øyeblikket". Blir jo litt sur for det når tilbudet skal være tilgjengelig og gratis ut august.

 

Men igjen,kun jeg som opplever dette eller noen andre og?

9140140[/snapback]

 

får du brukt wap da?

Lenke til kommentar
Fortsatt mer enn ingenting så jeg vil jo utnytte meg av noe som skal være kosnadsfritt ;) Lurte jo også om det har skjedd med flere og om Netcom har sperret dette for alle eller kun meg.

9140203[/snapback]

 

Har du hørt med NetComs kundeservice? 05050?

Tjenesten er ikke sperret på abonnementet ditt, men mest sannsynlig er det noe som er feil med konfigurasjonen enten på abonnementet eller på telefonen din (sannsynligvis det siste).

 

Sjekk med kundeservice så burde det løse seg.

Lenke til kommentar
Wap fungerer helt fint det,kan ikke tro det skal være noe innstillingsproblemer da det har funket fint og jeg ikke har forandret noe i ettertid.

 

Og ja,det skal funke til w800 også.

9143186[/snapback]

 

 

betyr det at du har en w800i?

 

telefon modellen du har vil bety nor for om det fungerer eller ikke. ligger en oversikt på netcom.no over hvilke telefon modeller du kan bruke den på.

Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med MSN Messenger fra NetCom, det virket de første 8 dagene, men så plutselig får jeg ikke logget på. For noen dager siden kjøpte jeg meg også ny mobil, en K810i. Her fungerer det heller ikke, så virker som det er noe som ikke er stilt riktig inn på min brukerkonto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...