Gå til innhold

Hvor mange bæreposer går inni en bærepose?


Newt32

Hvor mange poser tror du det går inni en pose?  

138 stemmer

  1. 1. Hvor mange poser tror du det går inni en pose?

    • Under 50
      0
    • 50 - 100
      7
    • 100 - 500
      34
    • 500 - 1000
      36
    • 1000 - 2000
      38
    • 2000 - 4000
      13
    • 4000 - 8000
      3
    • Over 8000
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brett alle posene sånn at de blir som trekanter. Plassbesparende og enkelt.

En litt krunglete forklaring, menmen:

 

Legg posen ut på bord/gulv

 

 

Brett den slik at det blir en remse (ikke for bred, og ikke for tynn..)

 

 

Brett i trekanter oppover..(edit: den ringen der er kun for å holde posen nede mens jeg skulle ta bilde)

 

 

..til du kommer til toppen. Brett så den siste delen "inn" i den trekanten du har, og da får du en slik:

 

 

Voilà!

Krever litt tilvenning, men hvis du skal gjøre det 300 ganger så... :tease:

Hvor mange du får i en pose kan jeg ikke si, men det er nok en god slump

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Ey, noen som er interessert i å sponse prosjektet mitt? Skal se hvor mange biler jeg får inn i garasen.

 

Nei...uten å gjøre noe annet enn å bare krølle de nedi og hoppe litt på opplegget så begynner man å slite når man nærmer seg 120 poser. Da burde man være 2 personer for å få inn flere (men jeg hadde desverre ikke flere poser til rådighet). Det jeg også merket var at remaposer er mye tynnere enn f.eks menyposer. Så jeg ville gått for poser fra rema, ja (jeg blandet alt mulig).

Lenke til kommentar
Ey, noen som er interessert i å sponse prosjektet mitt? Skal se hvor mange biler jeg får inn i garasen.

 

Nei...uten å gjøre noe annet enn å bare krølle de nedi og hoppe litt på opplegget så begynner man å slite når man nærmer seg 120 poser. Da burde man være 2 personer for å få inn flere (men jeg hadde desverre ikke flere poser til rådighet). Det jeg også merket var at remaposer er mye tynnere enn f.eks menyposer. Så jeg ville gått for poser fra rema, ja (jeg blandet alt mulig).

9140252[/snapback]

 

Han klarer vertfall 500 poser, hvis han tar å legger de nedi sånn som de er i pappesken.

Lenke til kommentar
Han klarer vertfall 500 poser, hvis han tar å legger de nedi sånn som de er i pappesken.
Jo. Det burde være mulig. Med et øyekast på pakken ser man at man klarer å få oppi posene som de ligger.

 

Det finnes veldig mange forskjellige poser, både på størrelse, form og design. Ikke at design har så mye å si i dette tilfellet. Men jeg kan godt kjøpe fra Rema, som heller ikke er så langt unna herfra.

 

Og hvis jeg tenker meg om, burde jeg få posene litt billigere enn 350 kr, fordi de fleste slår jo ikke inn posene... Eller er det bare jeg som ikke merker det? :hmm:

Lenke til kommentar
*Bare for å være litt teit*

  Hva med å smelte dem? :p

Nei, da går jo mye av plasten over til gass. Om jeg ikke tar helt feil.

 

Jeg kan heller ikke pakke mange poser utfor selve posen. They must stay inside, at all times.

9140616[/snapback]

 

Tror du har ganske rett der ja. Uansett vil det jo være juks å smelte de. :nei:

Lenke til kommentar

Når reines posen som full da? :p Skal du kunne holde i håndtaket på den?

 

Det beste er nok å lage en slags rull av hele bunten rett fra esken ja! Da er det jo allerede luftfritt og posene ligger så tett som du får dem.. Sånn rett ut fra hode vil jeg tippe 3 "ruller" i en pose!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...