Gå til innhold

MGS4 Gameplay Videos


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg hvor portable ops til psp faller inn? er det bare en side story, eller tetter den et hull mellom msg3 og mgs1?

 

Jeg har ikke spilt så mye av det enda, fordi jeg ikke har spilt ferdig de andre, tenkte jeg skulle starte på begynnelsen av 1'ern igjen. Og portable ops røpte fort et par ting.

Lenke til kommentar
Det må jo være historien som er viktig, for spillet virket jo rimelig døllt.

9140176[/snapback]

Det du sier er altså at du vil ha en dårlig port av MGS4 til the circle of doom-konsollen? Hadde det vært opp til meg hadde du aldri fått lov til å spille MGS4.

Lenke til kommentar
Det må jo være historien som er viktig, for spillet virket jo rimelig døllt.

9140176[/snapback]

Det du sier er altså at du vil ha en dårlig port av MGS4 til the circle of doom-konsollen? Hadde det vært opp til meg hadde du aldri fått lov til å spille MGS4.

9155551[/snapback]

 

si meg enig med willy her

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er ikke rart det, Hideo Kojima har flere ganger uttalt sin forrakt for Xbox360. Konami teamet er eksperter på Playstation teknologien noe de beviser hver gang med MGS serien. MGS4 er rett og slett umulig på en Xbox360 konsoll.

 

Men virker som ett stort spill dette, Hideo Kojima goes out with a bang :)

Endret av Avean
Lenke til kommentar

MGS spillene har vel alltid brukt in-game sekvenser og trenger altså ikke mye plass til filmer og diverse, så jeg skjønner ikke hvorfor det skulle tatt flere DVD-er ;)

Og Avean: umulig på 360 ... :roll:

 

Uansett så er nok sjansen for at SONY har betalt en del for å beholde MGS4 som en ekslusiv tittel ganske stor.

Lenke til kommentar

for de som ikke har tenkt og gå gjennom historien til mgs så kan de jo altids sitte og lure på "hvorfor i huleste sa den ungen at moren hette olga?" mange her vet sikkert ikke hvem olga var en gang... men uansett så er det en del store ting som avgjør om en person skal like dette spillet.

 

MGS serien er basert på detts historie, historeien har utbredd seg fra mgs1, en del av karakterene i mgs4 kommer til og bli litt forvirrende fo de fleste skal jeg tro, slikt som vamp, dette med olga. vamp,fortune,olga, ocelot. var mine favs ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...