Gå til innhold

Flere som sliter med xbox live?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kom ikke inn tidligere i dag, fikk bare beskjed om å sjekke tilkoplingen. Men fungerer det som det skal nå? Eller får man fremdeles ikke logget inn på xbox live?

Er ikke hjemme og får sjekket selv, derfor jeg spør! :)

9234885[/snapback]

 

jepp, det fungerer nå.

 

jeg komme rinn, men jeg har liksom nå da ikke credit card, så jeg får ikke fiksa det,  eller registrert meg

9234901[/snapback]

fordi du må være minst 18 for å kunne registrere gold abonnement...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Åhherrefakkingsgud!

 

Etter et par timer med prøving, avbrutt av surfing og middag, klarte endelig CoD å laste ned gamesettingene, så jeg søker etter en HQ kamp, og tror du ikke jaggu jeg blir host og greier? Hurramegrundt og lillejulaften om igjen! :D :D

 

 

Men så måtte jeg vist ha en sånn derre aktiv nettverksforbindelse.. Jaja, kan jo spille oblivishit ellerno..

Lenke til kommentar
Boffen....

 

Jeg har slitt med det samme i kveld, men prøver du nok ganger kommer du inn på games! Er litt irriterende, men en får spilt hvis en smører seg med litt tålmodighet ;-)

 

 

sliter også med å logge på xbox live akkurat nå. Er det noen som er inne uten problemer i kveld ??

 

--bytes

Lenke til kommentar
Boffen....

 

Jeg har slitt med det samme i kveld, men prøver du nok ganger kommer du inn på games! Er litt irriterende, men en får spilt hvis en smører seg med litt tålmodighet ;-)

 

 

sliter også med å logge på xbox live akkurat nå. Er det noen som er inne uten problemer i kveld ??

 

--bytes

 

er inne og spiller COD4 nå, men det er ikke så mange games, men har funnet meg en stabil en nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...