Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dragutinovic er klar for Newcastle ifølge den spanske avisen Marca.

 

Big Sam har også sagt at han kommer til å handle 3 spillere til, 2 inkludert "Drago" vil jeg tro.

 

Hvis noen husker det, for ett par uker siden ble det fortalt at Newcastle kom til å signere en spiller som ville sjokkere fotballverdenen.. Håper og tror fremdeles på det, hør bare her:

 

Når Cacapa, spurte Sam om kapteinsbindet, og hvem som skulle få bli den stolte bærer, svarte Big Sam med eit lurt smil: "I haven't signed him yet."

Lenke til kommentar
Smith er vel betenkt å være erstatter for Dyer...

 

 

Nå viser det seg at Dyer blir i Newcastle likevel, noe jeg tror Newcastle selv skal være fornøyd med. Lurer veldig på hvordan det går med de i år, de har flere ganger hatt et brukbart lag uten å klare og prestere etter (de noe høye, kanskje)forventningene, kanskje er Big Sam mannen til å rette på det.

 

 

Selv håper og tror jeg at Manchester følger opp suksessen fra i fjor og at trofeet blir der det hører hjemme. Er ikke enig i at United er det nye kjøpelaget, som mange hevder. De har riktignok brukt en stor sum i år, men kan likevel ikke sammenlignes med Chelsea. Det begrunner jeg med at Chelsea budsjetterer med store tap, mens United har en stødig økonomi uten en "Sugar Daddy". United har styrket laget for fremtiden, i tillegg til at stadig nye talenter fra eget juniorlag stiger i rekkene. Miksen mellom egenproduserte spillere og spillerkjøp, samt miksen av talent og rutine, er meget bra i United, bedre enn de fleste lag i England vil jeg påstå.

Lenke til kommentar
For tipping bruker du Norsk Tipping, for oddsspill finnes det et utall av muligheter.

 

Jeg har gjennom mange år erfart at NordicBet.com har god odds, mange kamper og andre spennende veddemål - og at de er kjappe med utbetalinger :)

9218174[/snapback]

Tenkte å tippe på oddsen. Er det ikke noen sider som dobler startbeløpet når du melder deg inn?

Lenke til kommentar

Ja, det blir like viktig for de lagene som vil ha titler at de får en "flying start" i år også. Jeg tror det kan bli veldig, veldig hardt å bli liggende mange poeng bak en hel sesong i alle fall.

 

Håper nesten ikke at United og Chelskij stikker fra så alt for tidlig, for det hadde vært morsomt å latt Liverpool og Arsenal ta del i spenningen til minst halvspilt sesong :)

Lenke til kommentar
Håper nesten ikke at United og Chelskij stikker fra så alt for tidlig, for det hadde vært morsomt å latt Liverpool og Arsenal ta del i spenningen til minst halvspilt sesong :)

9218299[/snapback]

Jepp. Hadde vært morsomt å hatt med alle de 4 store helt i slutten.

Så det ble et skikkelig oppgjør.

Lenke til kommentar
Håper nesten ikke at United og Chelskij stikker fra så alt for tidlig, for det hadde vært morsomt å latt Liverpool og Arsenal ta del i spenningen til minst halvspilt sesong :)

9218299[/snapback]

Jepp. Hadde vært morsomt å hatt med alle de 4 store helt i slutten.

Så det ble et skikkelig oppgjør.

9218314[/snapback]

 

Har tro på at et lag kommer til å følge kvartetten i år, hvilket det blir er jeg mer usikker på. Tottenham har et sterkt lag, og lag som Newcastle kan henge med hvis de overpresterer. West Ham har et spennende lag, men får se hvordan det går uten Tevez. Hvis Svennis kan få skikk på City kan det bli gøy å følge de og, forhåpentligvis mindre uro i rekkene med Barton borte (får se om Big Sam får roet han ned), men har aldri likt metodene til Svennis. Kanskje han overrasker meg i år.

Lenke til kommentar
Hva er den beste plassen å tippe henn? Nordicbet eller betsafe? evt andre?

Slipper og stikke på butikken for å fylle ut oddskupongen : D Selvom det er ganske kos.. : /

9224799[/snapback]

Laget meg bruker på bet365.com i går. De dobler det førte beløpet du setter inn opp til 1000kr. Er ellers bra odds og mange forskjellige ting å tippe på.

Lenke til kommentar
Hva er den beste plassen å tippe henn? Nordicbet eller betsafe? evt andre?

Slipper og stikke på butikken for å fylle ut oddskupongen : D Selvom det er ganske kos.. : /

9224799[/snapback]

 

Det blir jo litt annerledes å gå i kiosken for å fylle ut kupongen, men du har jo samtidig tilgang til mange flere kamper, bedre med inforamasjon fordi du har mange kilder o.l.

 

Selv har jeg tippet hos Nordicbet, men det er mye pga. Pokerdelen også. Jeg har vært medlem hos Nordicbet siden 2001 tror jeg, og det akter jeg å bli fremover også, med mindre det finnes et alternativ som er markant bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...