Gå til innhold

Trailer: White Knight Story

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bah. Er lei av at alle nyere Japanske RPG skal ha en ung fortvilet person i hovedrollen. Dette har blitt populært etter at Final Fantasy X kom.

Endret av Vorpal
Skrevet

Ser jo forsåvidt bra ut det der da. Men det ser ikke ut som at de bruker verdenskart da.. Det liker jeg ikke! Hater å lissom ha et "kart" med "brikker" som man må flytte for å komme seg rundt omkring. Jeg liker heller sånn som det var i FF7-9 jeg med et ordentlig verdenskart.

Skrevet
Ser jo forsåvidt bra ut det der da. Men det ser ikke ut som at de bruker verdenskart da.. Det liker jeg ikke! Hater å lissom ha et "kart" med "brikker" som man må flytte for å komme seg rundt omkring. Jeg liker heller sånn som det var i FF7-9 jeg med et ordentlig verdenskart.

9133337[/snapback]

Då bør du sjekke ut Blue Dragon til Xbox 360 som kjem 24. august. Det har verdskart i skikkeleg god FF-stil :)

Skrevet

Har lest en del om det. Eneste jeg kanskje kan komme på som eventuell minus må være den barnslige Japanske stilen. Liker ikke sånn "yattaaa"-stemmer i ren Hiro Nakamura-stil når det gjelder spill! :)

Pluss at jeg ikke har 360 heller da..

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...