Equitern Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Hei jeg har et problem med C&C. jeg tror ikke vista og C&C ikke fungerer i sammen. men det jeg lurer på er. når jeg går inn på C&C og skal joine online på en match. så ser jeg at jeg klarer og connecter og det viser at jeg er connecter. men det viser at de andre har connecten problemer. men så er det jeg som har. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det helt. men jeg tror det er at min grannmur eller noe stoper connection... jeg lurer på om noen kan forklare meg problemet for jeg klarer ikke spille online før jeg får vekk det problemet:S så jeg håpper noen kan hjelpe meg
maedox Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Vi trenger litt mer informasjon om programvare på PC-en og hvordan du kobler deg til internett for å kunne hjelpe deg. Har du installert Anti-virus-program (hvilket?), brannmur?, p2p-programmer (nedlasting på/av?). Hva slags internettlinje har du og hvordan kobler du til nettet? Trådløst eller kablet og hvilket merke og modell er enhetene i nettverket.
Equitern Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 okei. jeg har 25/25 mb linje. jeg har vista home premium. bare uppdater og norman antivirus
ilpostino Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Bata Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 25meg opp og ned? Fiber eller? Hadde 10ned og 10 opp i Namsos, var saker, men egentlig litt vel dyrt... Kan du spille singleplayer da? (for å evt. utelukke om det faktisk ER nettverksproblemer)
Equitern Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Skrevet 24. juli 2007 (endret) jeg har 25/25 fiber ja. inn og ut 25. men jeg har problemer uansett når jeg går på nett. det er liksom når jeg online så går jeg inn på en match der. så står min og venter litt så får jeg connectien. på hosten. men når andre folk kommer inn så står det at det har problemer med connection... jeg vet ikke hva som er problemet.. håper folk kan forstår og kan hjelpa. jeg har et bilde som jerne kan hjelpe dere litt videre. det jeg har sett runding runt. sånn sjer hver gang jeg connecter til en match. på min sjerm viser det jeg har connectet men på de andre sin sjerm viser det at jeg har connection problem Endret 24. juli 2007 av Equitern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå