Gå til innhold

Studentweb ved UiO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå som jeg har takket ja til samføk ved UiO så lurer jeg på når jeg får passord og brukernavn til StudentWeb siden jeg vil betale semesteravgiften med en gang så jeg slipper å vente på lånekassen, står veldig lite om dette på UiO sine sider.

9128400[/snapback]

 

Lurer på det samme (Høgskulen i Volda). Det står på sidene deres at man må registrere seg så fort som mulig, men registeringslinken er død i Studentweb.

Lenke til kommentar
Nå som jeg har takket ja til samføk ved UiO så lurer jeg på når jeg får passord og brukernavn til StudentWeb siden jeg vil betale semesteravgiften med en gang så jeg slipper å vente på lånekassen, står veldig lite om dette på UiO sine sider.

9128400[/snapback]

I første omgang så får du vel en PIN-kode, slik at du kan logge deg inn med fødselsnummer og PIN-koden.

Lenke til kommentar
Nå som jeg har takket ja til samføk ved UiO så lurer jeg på når jeg får passord og brukernavn til StudentWeb siden jeg vil betale semesteravgiften med en gang så jeg slipper å vente på lånekassen, står veldig lite om dette på UiO sine sider.

9128400[/snapback]

I første omgang så får du vel en PIN-kode, slik at du kan logge deg inn med fødselsnummer og PIN-koden.

9131622[/snapback]

 

Da så, når får jeg denne pin-koden? Informasjonen på UiO sine sider er veldig passiv..

Lenke til kommentar
Raptor,24/07-2007 : 10:41]
Nå som jeg har takket ja til samføk ved UiO så lurer jeg på når jeg får passord og brukernavn til StudentWeb siden jeg vil betale semesteravgiften med en gang så jeg slipper å vente på lånekassen, står veldig lite om dette på UiO sine sider.

9128400[/snapback]

I første omgang så får du vel en PIN-kode, slik at du kan logge deg inn med fødselsnummer og PIN-koden.

9131622[/snapback]

 

Da så, når får jeg denne pin-koden? Informasjonen på UiO sine sider er veldig passiv..

9131738[/snapback]

Uhm.. Jeg fikk i alle fall et sånn fancy brev i fjor fra UiO med passord og brukernavn som jeg brukte til å logge inn. Tror de blir sendt ut automatisk dersom du er tatt opp som student.

UiO er helt håpløse på administrasjon og informasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...