John-Abruzzi Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Hallo. jeg har et problem når jeg laster ned fra bearshare. det som skjer er at jeg begynner å laste ned, så etter en stund så logger internetten seg av og så kobler den seg opp igjen slik holder den på hele tiden. men hvorfor? det er snakk om trådløst internett og bearshare pro 5.2.4
Valent Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 virker som om din trådløse-enhet er problemet, (dårlig signal?) du kan prøve med vanlig kabel for å utelukke at det er problemer med din internett linje.
John-Abruzzi Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Det er en kabel som står i nå men jeg får den ikke til å funke. det eneste jeg fikk til å funke var trådløst. Muli det skyldes et lynnedslag en gang for noen måner siden. det sprengte alt "internettutstyret" så at internettkortet er i uorden kan være?
Valent Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 lyser det i begge ender når du putter på kabelen? i verste fall kan det være nettverkskortet som har noen kretser som er ødelagt.. :S
John-Abruzzi Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Problemet er løst. jeg fjernet beashare og instalerte en nyere og da funket de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå