Gå til innhold

Problem med Nokia N76


Anbefalte innlegg

Hei! Håper virkelig noen kan hjelpe meg her, har en kjempekrise!

 

Kjøpte for et par dager siden en Nokia N76, men har store problemer med den.

Problemet er at den stenger meg ute fra enkelte programmer. Det skifter fra tid til annen hva jeg ikke kommer inn på, men galleriet er nesten aldri tilgjengelig lenger. Skjermen på utsiden kan også plutselig bli død, og at den også finner på å ta en restart. Dette er uholdbart for meg, da jeg virkelig har behov for telefonen på jobb.

Ett annet rart problem er at batterilevetiden er maks 5-6 timer. Da snakker vi fulladet batteri, til helt dødt batteri. Har også prøvd nytt batteri.

Jobber selv på expert, og har vært i kontakt med Nokia Norge, men de klarer ikke gi meg noe fornuftig svar. Det er utvilsomt en software-feil, men hva gjør jeg når det er nyeste software på telefonen fra før? BAH!

 

Takk :cry:

Endret av kvirrsilvaiks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og en softwareoppgradering via Nokia Software Updater hjelper ikke?

 

Ikke fabrikkreset heller?

9127329[/snapback]

 

Har ikke testet å legge in software på nytt, men det er jo samme versjon som er på telefonen. Kan selvfølgelig levere den inn, men den vil lite trolig bli ordnet da, pluss at jeg ikke har lyst til å miste telefonen i 4-5 uker :(

Lenke til kommentar
*#7370* hjelper ikke det heller?

9127425[/snapback]

 

Har tilbakestilt fabrikkinstillingene to ganger, men ingen bedring. Skjønner ingenting!

Kan jo nesten ikke forlate huset uten at den blir fri for strøm :mad:

9127490[/snapback]

 

Spørs om det er noen vei utenom en serviceinnlevering da.. :ermm:

Lenke til kommentar

Jo, men kjenner til disse serviceinnleveringene siden jeg selv jobber på Expert.

Telefonen vil GARANTERT komme tilbake med samme programvare som jeg selv har. Nokia vil ikke kunne oppdatere den selv, før de har laget ny programvare.

Da er det mest sannsynlig gått såpass lang tid at jeg er drittlei :(

Lenke til kommentar
Jo, men kjenner til disse serviceinnleveringene siden jeg selv jobber på Expert.

Telefonen vil GARANTERT komme tilbake med samme programvare som jeg selv har. Nokia vil ikke kunne oppdatere den selv, før de har laget ny programvare.

Da er det mest sannsynlig gått såpass lang tid at jeg er drittlei :(

9127578[/snapback]

 

Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men det er noen serviceverksteder som har dropin service.

Lenke til kommentar
Bor typisk nok oppe i nord. Alt ligger verst til her skjønner du.

Går fort 3-4 uker her skjønner du :/

9127608[/snapback]

 

Jaja.. ser den! Kjipt.. her går det på ett par timer mot ett gebyr på 250,- og man leverer og henter selv.

 

Virker som du har fått en bra bug i software'n.

Har ingen flere tips, så får håpe noen andre kan ha noe tips å komme med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...