Gå til innhold

Ukens tilbud hos komplett. Samsung 32" LCD


Anbefalte innlegg

Ser at komplett.no har tilbud på en LCD-TVdenne uken.

 

Jeg har ikke så veldig god peiling på TV'er, så jeg bare lurer på om den er verdt å kjøpe? Den skal brukes til vanlig TV og filmtitting, kan jo også nevne at den skal brukes på et lite hybelrom, dermed trengs ikke det beste av det beste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for mannen i gata som ikke er storkresen er den grei, men ikke den beste. Jeg har 27" utgaven og er ganske fornøyd med min =)

vell og merke er det noe etterslep på bildet fra scart kontaktene... (eller så er det dvd spilleren min :p det kan godt hende)

Men ellers funker vertfall skjermen min greit nok =)

 

 

Hvis jeg ikke driter meg totalt ut nå, så støtter den ikke den høyeste HD oppløsninga. Mener det er tusen-og-noe som er høyest, og ikke 720.

Ja men disse koster som regel enn 10-11 tusen for de biligste

1080p =1920x1080

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke driter meg totalt ut nå, så støtter den ikke den høyeste HD oppløsninga. Mener det er tusen-og-noe som er høyest, og ikke 720.

9124135[/snapback]

Stemmer det, men ingen 32" i butikkene i dag støtter 1080p såvidt jeg vet. Man må opp på 37" for det og da er man i en annen prisklasse.

Lenke til kommentar

Som jeg sa i en annen tråd:

 

Samsung S62 er da egentlig en samsung som er 2 generasjoner gammel? I tillegg er x2-serien gråimportert av komplett, dvs at samsung norge ikke reparerer disse.

 

legg så til at S-serien er den billigste serien til samsung, og ikke har mye av det gode bildet de bedre tvene deres har, er det ikke mange grunner til å kjøpe det "tilbudet" der.

Lenke til kommentar
Som jeg sa i en annen tråd:

 

Samsung S62 er da egentlig en samsung som er 2 generasjoner gammel? I tillegg er x2-serien gråimportert av komplett, dvs at samsung norge ikke reparerer disse.

 

legg så til at S-serien er den billigste serien til samsung, og ikke har mye av det gode bildet de bedre tvene deres har, er det ikke mange grunner til å kjøpe det "tilbudet" der.

9136955[/snapback]

Uansett så har du noe som heter garanti i norge, noe som da blir størst ulempe for komplett og ikke forbruker

Lenke til kommentar

Du har reklamasjonsrett i norge. Garanti er en frivillig ordning gitt til deg av samsung - reklamasjonsrett er lovfestet. Vær vennlig og ikke blande disse to begrepene?

 

Reklamasjonsretten sier at komplett er pliktig å hjelpe deg med feil og mangler - dette betyr at siden samsung norge ikke reparerer disse skjermene må komplett sende de til utlandet - noe som tar lengre tid enn om de hadde blitt reparert i norge :).

 

Så det er faktisk til ulempe for forbrukeren. En annen ting er dersom butikken man har kjøpt et gråimportert produkt av går konkurs - da må man reklamere til samsung tyskland feks, tviler på at de er særlig interessert i å gi deg 5 års reklamasjonsrett på tven din ;).

 

Ikke at jeg tror komplett går konkr - jeg bare forteller om risken man tar ved å kjøpe gråimport.

Lenke til kommentar

som regel gjør butikker følgende når ting sendes til reperasjon:

Mottar produktet, sjekker over det om det kan fikses av selve nettbutikken, evt noen leverandører de har kontakt med. Viss produktet må sendes ut av landet bruker nettbutikker å erstatte varen og gi bruker ny, og sende produktet til da f.eks tyskland, der produktet blir reparert eller byttet, reparerte varer havner da under demovarer til komplett og ny vare blir solgt som vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...