Gå til innhold

Enkelt program for å legge tekst på bilder?


Anbefalte innlegg

Enkelt program for å legge tekst på bilder? Finnes dette?? Er ikke ute etter photoshop eller andre "tunge" programmer, bare et helt enkelt program som man kan legge tekst på ferdig redigerte bilder.

Tar imot tips med stor takk, har googlet endel og funnet noe som kanskje kan brukes men syntes de jeg har funnet sålangt virker så tungvindt å bruke.....

Og hva/hvordan legger du til tekst på dine bilder ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilket program bruker du idag til å redigere bilder?

 

Tom

9124092[/snapback]

 

Bruker cs2, og man kan jo selvsagt gjøre jobben der( kanskje lage en liten action!?).

Men ønsker som sagt et lite ekstra prog. som enkelt kan legge til tekst på bilder.

Forslag??

 

@ Ray

En av sikkert mange metoder for å lage Signatur i photoshop

Sjekk ut Layerspaletten: Vannmerke med layerstyle og Fill ..

Endret av ticket2fly
Lenke til kommentar
En kollega har et program som legger til vannmerke som en del av en batch-prosess. Er  det noe slikt du er ute etter ?

 

Tom

9124566[/snapback]

Ja, nettopp noe slik jeg er på jakt etter.

9125450[/snapback]

 

Jeg tror han bruker programmet Easy Watermark Creator. Han er på ferie, så jeg får ikke sjekket. Koster riktignok den svimlende sum av $23 for privat bruk; men er vel verdt det. Det finnes en test versjon så du får prøvd ut programmet først.

 

Tom

Lenke til kommentar

Hei, jeg ser for meg at det kanskje blir lagt til en enkel ramme og muligheten til å skrive en enkel kommentar til bildet...f.eks" sjekk fin utsikt" til utsikstbilder!

Bildene skal brukes til et digitalt fotoalbum, som kan brennes ut på cd/dvd...burde sikkert vært nevnt tidligere.

Setter pris at du ihvertfall kommer med innspill tom..tusen takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...