Gå til innhold

Anbefalte innlegg

forslag til en liten forbedring på hardware.no

 

hva med online chat ved siden av forumet, der hvor man kan dele sine problemer med andre. ikke det at forumet er unyttig, men i visse sammenhenger så kan det være fint å få svar med en gang (viss det lar seg gjøre da under forrutsetninger at det er noen som kan det). har lenge ergret meg litt over man ikke får svar på noe man virkelig strever etter.

 

bare et forslag fra min side :smile: :smile: :smile: ?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke undernet?

 

Var inne og så på efnet kanalen deres. Var ikke den vel fjortiss?

 

Kanskje mitt syn på saken. eller at jeg kom på et dårlig tidspunkt. Diskusjonene gikk rundt om en eller annen fyllesjuk valp skulle kjøpe seg en 255g cheeseburger eller ei. også fortsette å drikke.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: iceraven på 2002-01-01 15:23 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Godt mulig det, men
har hosta en side hvor det stod navn, nick og bilde til dem som var på #hardware.no så et vist samarbeid må det være(eller ha vært)


 

Har du noe link til den siden? Det er riktig at Hardware.no startet opp den kanalen, men vi hadde dengang ikke ressurser til å ta vare på den slik at noen andre etterhvert tok over.

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-01-02 00:13 ]

Lenke til kommentar

Hey

 

Det finnes en chat kanal på irc ja, - #hardware.no @ efnet.

Denne kanalen hadde tidligere et samarbeid med http://www.hardware.no - men av ymse grunner er det ikke slik lenger.

Kanalen er stor - og av den grunn kan det til tider være mer snakk om cheeseburgere enn hardware.

 

Men det finnes mange folk i kanalen som har peiling - og kan hjelpe hvis det trengs

 

S][€ridan @ #hardware.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...