BigJackW Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Hei Når jeg prøver å ta opp programmer med xvid via tv-kortet mitt krasjer windows. Det jeg gjør: Starter opptak. Stopper opptak. TV-programmet låser seg helt. Avslutter TV-programmet via oppgavebehandling. PCen restarter seg. Er ikke noe "Windows avsluttes". Kommer til boot med en gang. Hva er det sin er feil?
JohndoeMAKT Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Hvor feilen ligger er ikke godt å si. Det første jeg hadde gjort er å trykke WIN+Pause, Advanced, Startup and recovery og deaktivert "automatically restart". Da får du mulighet til å lese hva en eventuell blåskjerm forteller. Jeg regner med at du har reinstallert XviD? Koepis build? Hvilken lydkodek bruker du ?
BigJackW Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Skrevet 22. juli 2007 (endret) Okei, det funka med et annet TV-program, men nå ble det slik at det går mye fortere enn det skal gå hvis dere skjønner. Jeg tok opp i 20 sekunder, men filmen ble bare 15 :S Edit: Problemet fikse, tar opp i mpeg i stede og encoder til xvid senere. Endret 23. juli 2007 av BigJackW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå