Gå til innhold

saker og ting som skulle vært i wow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ingen som sier at alle under 18 er umodne. Men det er nå slik at alder og modenhet henger sammen. Ingen kan nekte for det. Hvis du nekter for det er du fullstendig irrasjonell. Ingen sier at noen spesifikke personer er umodne, men umodenhet er vanligere jo yngre personen her. Enkelt og greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Level 10 mount med 30% speed.

Er jo i low level man løper masse, så skjønner ikke helt hvorfor vi ikke kan få noe til den level rangen.

Skrevet

Er jo i low level man løper masse, så skjønner ikke helt hvorfor vi ikke kan få noe til den level rangen.

9132977[/snapback]

Man løper mye i low level fordi man ikke har mount. :nei:

Skrevet
Det er vel ingen som sier at alle under 18 er umodne. Men det er nå slik at alder og modenhet henger sammen. Ingen kan nekte for det. Hvis du nekter for det er du fullstendig irrasjonell. Ingen sier at noen spesifikke personer er umodne, men umodenhet er vanligere jo yngre personen her. Enkelt og greit.

9132950[/snapback]

Men å sette grensa akkurat på 18? Overdrivelse imo.

Skrevet

18 var bare tatt ut av luften for min del. Kunne like gjerne sagt 16 eller 24. Poenget mitt var bare at det hadde vært behagelig å kunne gå ut fra at den anonyme personen man snakker med er mottakelig for å chatte om "voksne" ting.

Skrevet
Men absolutt det værste jeg vet og den største grunnen for ønske om 18+ servere er slikt som det her:

(les partychatten)

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=147018

9132821[/snapback]

Dette blir kanskje et dumt spørsmål, men hvordan vet du at den personen var under 18 år? Spurte du ham, eller bare antok du det, fordi han oppførte seg umodent?

Uansett, 18 års-aldersgrense blir det aldri på noen server, så vi trenger egentlig ikke diskutere det noe videre. Blir bare slik at alle under 18 er imot og alle over for.

Skrevet (endret)

9132977[/snapback]

9133054[/snapback]

Nei, er det sant?

Poenget er at når man levler i level 10-40 rangen bruker man omtrent 20% på løping istede for noe nyttig.

bedere å holde munn enn å komme med "smartass" kommentarer som det.

Endret av Paulex
Skrevet

Inxs: Jeg anntar en som er over myndighets alder, ikke behøver skru av et spill pga foreldere kommer hjem? Er det feil å annta at det er en liten kid da?

Skrevet (endret)

9132977[/snapback]

9133054[/snapback]

Nei, er det sant?

Poenget er at når man levler i level 10-40 rangen bruker man omtrent 20% på løping istede for noe nyttig.

bedere å holde munn enn å komme med "smartass" kommentarer som det.

9139231[/snapback]

nei helt seriøst. man løper fordi man ikke har mount, det har han helt rett i!

Lavlvl sonene er designet for non-mounted spillere, det er kort fra questhubs til questområdene, zonene er mindre i geografisk størrelse for å kompensere for nonmount spillere, og det er lengre mellom hver "random" mob, slik at du slipper konstante angrep. se f.eks forskjellen mellom Tanaris og 1k needles tmp størrelse, eller forskjellen på EPL vs the barrens, U'goro versus Dun Morogh mtp mob-tetthet. eller merk deg avstanden fra questhub til questområde i Duskwood versus Swamp of Sorrows.

lav-lvl sonene er designet med hensyn til spillermålgruppe!

og å bruke 20% av tiden på travel versus noe nyttig som du putter, sor forandrer det seg _ikke_ når man får mount, det blir bare slik at lengre strekninger dekkes ved hjelp av mount, så tenk over hva du sier før du kommer og kaller noen en bedreviter.

edit: combobreaking typoos

Endret av DeadbeaT
Skrevet (endret)
Inxs: Jeg anntar en som er over myndighets alder, ikke behøver skru av et spill pga foreldere kommer hjem? Er det feil å annta at det er en liten kid da?

9139274[/snapback]

Ah, beklager. La ikke merke til at han skrev det med foreldrene. :blush: Slike folk er jeg enig i er utrolig irriterende.

Og jeg beklager at dere har dårlige erfaringer med slike folk, men jeg føler at aldersgrense ville vært dårlig gjort mot oss "kids" som faktisk oppfører oss og er mye hyggeligere enn en del voksne spillere.

Endret av Inxs
Skrevet

Inxs: Jeg har ingen ønske om at hele wow skal få 18 års alders grense. :)

Det hadde bare vært fint med et par servere for oss litt opp i åra bare.

Generelt sett har jeg også hatt bra opplevelser med spillere under 18 år.

Har blitt kjent med en på 15 fra England, og to fra forumet her på 16 og 17.

Klart det finnes unntak, jeg stempler ikke alle under 18 for drittunger.

Problemgruppen ligger nok relatert til mellom 10 til 13 år, det er der værstinga er.

Håper det klarte litt opp for deg.

Skrevet
Inxs: Jeg har ingen ønske om at hele wow skal få 18 års alders grense.  :)

Det hadde bare vært fint med et par servere for oss litt opp i åra bare.

Generelt sett har jeg også hatt bra opplevelser med spillere under 18 år.

Har blitt kjent med en på 15 fra England, og to fra forumet her på 16 og 17.

Klart det finnes unntak, jeg stempler ikke alle under 18 for drittunger.

Problemgruppen ligger nok relatert til mellom 10 til 13 år, det er der værstinga er.

Håper det klarte litt opp for deg.

9140746[/snapback]

Ja, det gjorde det. Og med det legger vi saken død. :)

Skrevet

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
- Server med aldersgrense. F.eks. 18+

9125380[/snapback]

Kan være enig i at mange under 18 er barnslige, men jeg skal love deg at det finnes 14 åringer som er mer voksne en 27 åringer i guildet mitt.

9128698[/snapback]

Jepp. En kompis av meg var 14 da han starta. Var en av de beset i guildet sitt.

edit: skrivefeil

9128788[/snapback]

Selv er jeg ikke 18 men tror allikevel det kunne vært en ide. Som det er sagt før så finnes det selvsagt de over 18 som er mindre modne enn de under, men det er nok fortsatt flere umodne under 18 tror jeg. Hadde for så vidt sluppet "gtg dad needs computer", "sorry gtg dinner", "my mom says it's bedtime" i instances.

Så ja til 18+ servere fra meg!

Skrevet
Selv er jeg ikke 18 men tror allikevel det kunne vært en ide. Som det er sagt før så finnes det selvsagt de over 18 som er mindre modne enn de under, men det er nok fortsatt flere umodne under 18 tror jeg. Hadde for så vidt sluppet "gtg dad needs computer", "sorry gtg dinner", "my mom says it's bedtime" i instances.

Så ja til 18+ servere fra meg!

Tar du en pause til du blir 18 da eller? :p

Men ja, det kunne vært en fordel.

Jeg er selv 18, men bor hjemme og må følge husets regler og faste middagstider.

Men er jeg midt inni noe som jeg ikke kan gå ifra så aksepterer foreldra mine det, noe jeg synes er fint.

Skrevet

For en tid tilbake diskuterte jeg og en kompis (før TBC) at i stede for TBC burde de innstallere do i alle byer. Spellcasters drikker jo så mye, de burde da få tisse en plass... Så siden blizz ikke fikser do, laget vi et utedo i sw. det er rett rundt jørnet fra banken, rett fram fra AH.. noen søte stabler med kasser ^^ Der er det utedass for spellcasters som møtte føle trangen til en tissepause, eller om melee har spist for mye mat ^^

Ofc var dette sen natterstid og overtrøttheten tok overhånd ^^ Samme natten sto vi å /y free gold, come and traid. standing on toilet in sw... folk trada å fikk 1c, så vi løyg jo ikke ^^ Hva gjør man ikke når man er overtrøtt nok :whistle: Jeg gremmes :blush:

Skrevet

Og undeads skulle aldri fått vært priest, hvertfall ikke Holy. Undead + Holy? Hallo? Hvorfor kan ikke gnomer være warriors? Alle folkeslag eller raser har krigere? Om at de kanskje ikke er like sterke og mektige kan jeg være med på. Eller den elendige forklaringen på hvorfor blood elves kan være paladiner. Og ingen human hunter? Eller gnom priest? paladin? Nei mye å sette fingeren på her viss vi skal tenke sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...