Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kvalm,svimmel og uklart syn


Catkin

Anbefalte innlegg

Dette her var ikke til å unngå. Det er det verste. For jeg hadde jo stått og fønet håret i nesten en halvtime. Først da jeg gikk inn i stua kom det. Prikkete/skurrete som ble verre og verre. Ga seg med en gang jeg satt meg ned. Skalv lenge etterpå jeg. Tenkte det var lurt å spise litt sjokolade mot kvalmen også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette her var ikke til å unngå. Det er det verste. For jeg hadde jo stått og fønet håret i nesten en halvtime. Først da jeg gikk inn i stua kom det. Prikkete/skurrete som ble verre og verre. Ga seg med en gang jeg satt meg ned. Skalv lenge etterpå jeg. Tenkte det var lurt å spise litt sjokolade mot kvalmen også.

9119529[/snapback]

 

Det er alltid lurt å spise sjokolade :wee:

 

En gang, jeg fikk sånn "blackout" holdt jeg pusten, tilslutt så jeg ingenting, jeg falt sakte sammen, og spasmet på gulvet inni gitarene mine, jeg vet ikke hvor lenge jeg lå der, men jeg ble ganske bekymret for at jeg skulle besvime...

 

Jeg gjør ikke det igjen, Var litt skummelt :confused:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Samme greie har nesten skjedd her..

 

Har irundt -3 på begge øyner å bruker månedslinser. Var sist hos en liten kontroll hos optiker for irundt 2 uker siden, men sist søndag nå oppdaget jeg det som beskrevet her;

Jeg satt ved dataen (Går vel et par timer for mye her) så oppdaget jeg det jeg trodde var en prikk som forstyrret meg, mens jeg flyttet på synet, flyttet den på seg, så jeg fikk ikke sett direkte på den, men den tok vekk en del av synet mitt, jeg fikk ganske angst, la meg ned å ventet vel i litt over en halvtime før det ga seg, etter fulgt av hodepine. Skjedde 2 dager etterpå også, den siste dagen endte også med oppkast. Nå synes jeg kanskje jeg ser litt mer utydelig enn før..

Hjelp!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...