Mang-Mung Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Morn folkens^^ Jeg trenger hjelp med å finne en ny strømforsyning, for den jeg hadde begynte å lage lyder og ryke Problemet er bare at jeg er ikke sikker på hvor mange watt jeg skal ha, og hvilke som passer i min pc. ting jeg vet om dataen min: Det er en Elitegroup PC, kjøpt fra multicom. Jeg kan jo si spesifikasjonene også, men jeg tror ikke det har noe å si... En annen ting jeg vet er at strømforsyningen til en Multicom PC (merket multicom) er lik den jeg hadde... På forhånd takk <3
ronron25 Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Sorry, leste innlegget ditt for dårlig. Var litt for kjapp ! Endret 21. juli 2007 av ronron25
Mang-Mung Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Skrevet 21. juli 2007 (endret) hmm... leste litt på andre emner under dette temaet, og tror jeg har misforstått litt :S Dataen min er en bærbar, og jeg leter etter den kabelen som går inn i dataen og gir den strøm xD EDIT: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10503100 fant denne... tror den funker? Endret 21. juli 2007 av Mang-Mung
2bb1 Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Den fungerer helt sikkert. Send en mail til Multicom for å være 100% sikker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå