Gå til innhold

Sony Ericsson P1i hvor og når?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå gleder jeg meg som en unge.. håper bare denne ikek blir utsatt som p990i, det var katastrofal.

 

i dag er det 24. ingen utlevering, tror neppe det kommer inn no den 26. da er det bare å vente til 30. da (selvom jeg ikke tror det skjer noe da heller)

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt tak i iPhone-theme'et som man kan få til P1, noen som vet hvor man finner dette på nett? har sett det på flere youtubevidoer og en fyr på easato sa han hadde det og kunne sende meg det men ikke fått noen mail ennå. Så om noen har komt over det, post det gjerne her eller send meg en mail/PM :)

 

By the way, noen som har fått denne/prøvd denne og vet om album art kommer opp slik som på walkman2-telefonene? Så et videoreview og han sa at det var problem med å få bildet man hadde i windos mediaplayer til å komme korrekt opp på P1'en når han spilte. Jeg bruker itunes så håper at det ikke byr på problemer, funker nemlig fint på w2-musikkspilleren jeg bruker nå i W880. Kanskje ikke den "store krisa", men liker å ha orden på ting, hehe :innocent:

 

Her er hvertfall et bilde av hvordan iPhoneikonet ser ut

 

post-50917-1185308173_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fik en mail her til morgen:

 

For en tid siden ba du oss om å varsle deg når den nye P1i er tilgjengelig i butikkene. Vel, nå er den det. Så prøv den hos en forhandler i nærheten, og bli den første som får den!*

 

Klikk her for detaljert informasjon om P1i

 

Med de beste ønsker fra alle oss,

Sony Ericsson

 

 

 

 

Kontakt oss | Juridisk | Personvern

©Copyright 2001-2007. Sony Ericsson Mobile Communications. Med enerett.

 

* Vær oppmerksom på at tilgjengeligheten av P1i kan være begrenset til en utvalgt forhandler, operatør eller distributør.

Lenke til kommentar

Ha ha, jeg har også ringet. De sidste tre dage. Første gang fik jeg at vide at den var rykket 14 dage tilbage, anden gang at de ikke skulle føre den (!) og til sidst i dag hvor vedkommende sagde at den var udskudt på ubestemt tid..

 

Ringede også SE i går. Den søde dame sagde at den var tilgængelig, men at der kunne gå et par dage med at få den ud til forhandlerne. Talte også med en fra Movida. Deres bekræftede dato er ikke så bekræftet som man kunne håbe :hrm:

 

Og for lige at gentage:

Ser i prisguiden at nogen butikker nævner seperat GPS modul + programvare.

Er det standardpakken? Eller findes den både med og uden GPS?

Endret av gladmobilja
Lenke til kommentar

Idiotiske Siba (samt andre nettbutikker i andre tilfeller). SLUTT Å REKLAMER OM AT DERE HAR BEKREFTET DATO NÅR DERE IKKE FÅR DET!. Gud så idiotisk, måtte bare få det ut, hehe.

 

Gjør heller som Elkjøp har gjort med P1, kom med et godt tilbud og si at det er forventet at den skal komme en viss dato. Da går man ikke med forhåpninger om at det skjer akkurat den datoen og man føler seg ikke lurt. Møkka-jævla-svenske-faen-Siba! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...