Gå til innhold

Bildekritikk: Ghost Seagulls


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte lyset rundt måkene, men synes hele bildet er for mørkt. Mulig det bare er min skjerm. Sitter på en bærbar med normal kalibrering.

9109650[/snapback]

 

Ser helt klart at det kan lyses opp litt. Er på langt nær ferdig med bildet, og ville bare høre om noen i det hele tatt likte ideen. :)

Endret av theSaint
Lenke til kommentar
Jeg likte lyset rundt måkene, men synes hele bildet er for mørkt. Mulig det bare er min skjerm. Sitter på en bærbar med normal kalibrering.

9109650[/snapback]

 

Ser helt klart at det kan lyses opp litt. Er på langt nær ferdig med bildet, og ville bare høre om noen i det hele tatt likte ideen. :)

9109662[/snapback]

 

Aha da skjønte jeg hva planen din var. Jeg tror det kan bli en flott bilde hvis du lysner det litt og blir kvitt lysringene rundt måkene. :)

Lenke til kommentar

Nå ble faktisk bildet verdt det å skrive noen ord om. Denne versjonen liker jeg godt. Det er litt anarkistisk med de måkene som flyr i alle retninger. Det ser en smule konstruert ut, men so what? Komposisjonen er passe løs, og rammen gir det et fine art-preg. Det eneste jeg vil sette fingen på er at rammen er i det feiteste laget.

Lenke til kommentar
Nå ble faktisk bildet verdt det å skrive noen ord om. Denne versjonen liker jeg godt. Det er litt anarkistisk med de måkene som flyr i alle retninger. Det ser en smule konstruert ut, men so what? Komposisjonen er passe løs, og rammen gir det et fine art-preg. Det eneste jeg vil sette fingen på er at rammen er i det feiteste laget.

9112733[/snapback]

 

 

Tatt ad notam :)

Lenke til kommentar

Hmm.. det jeg mener er.. Fuglene som ser ut som de er like nært meg er ikke like. Altså mtp hvor opplyste eller klare (eller hva man skal kalle det) de er. Om jeg står og ser på noe som er rett ved siden av hverandre så ser de like ut. Jeg mente ingenting om at man ikke ser at det er samme fuglen, mente ikke sånn "like".

Lenke til kommentar

Å, sånn ja. Ja nå var dette bilder hvor jeg bare "slengte" opp kamera med 55-200 på og fyrte noen skudd for moro skyld.

Var egentlig overraska over at de ble såpass som de ble. Men hvert bilde i seg selv var var jo egentlig bare kjedelig og grått. Så derfor fikk jeg det for meg å leke litt med layers (noe jeg ikke har mye erfaring med).

At plassering og rekkefølge på fuglene kunne vært annerledes er godt mulig det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...