dangaute4 Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 (endret) Fekk eit lite problem med pc.en for ei veka siden... Når eg skal instalera programmer kommer dette opp ERRO 1500.Another installationis in progres. you must complete that installation before continuing this one. er møkka lei er det nokon som kan forklara feilen?? windowsen kommer fra ein Fijutsi Simens Recovery CD Windows Home men har aldri hatt problemer med windowsen før... prøvde for någen dager siden og bruka regedit men eg viste ikkje ka eg sko sletta Endret 20. juli 2007 av dangaute4
GeirGrusom Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 (endret) Fekk eit lite problem med pc.en for ei veka siden... Når eg skal instalera programmer kommer dette opp ERRO 1500.Another installationis in progres. you must complete that installation before continuing this one. er møkka lei er det nokon som kan forklara feilen?? windowsen kommer fra ein Fijutsi Simens Recovery CD Windows Home men har aldri hatt problemer med windowsen før... prøvde for någen dager siden og bruka regedit men eg viste ikkje ka eg sko sletta 9107942[/snapback] Jeg ble litt forvirret av stavingen din jeg syntes først at meldingen var litt suspekt, helt til jeg leste resten Uansett, så regner jeg med at dette er en installasjon som måtte restarte PC-en, og aldri ble ferdig. sjekk HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Run og HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Run se om det ligger noe snusk der. Sjekk evt. også task manager (CTRL+SHIFT+ESC) Endret 20. juli 2007 av GeirGrusom
dangaute4 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Skrevet 20. juli 2007 Fekk eit lite problem med pc.en for ei veka siden... Når eg skal instalera programmer kommer dette opp ERRO 1500.Another installationis in progres. you must complete that installation before continuing this one. er møkka lei er det nokon som kan forklara feilen?? windowsen kommer fra ein Fijutsi Simens Recovery CD Windows Home men har aldri hatt problemer med windowsen før... prøvde for någen dager siden og bruka regedit men eg viste ikkje ka eg sko sletta 9107942[/snapback] Jeg ble litt forvirret av stavingen din jeg syntes først at meldingen var litt suspekt, helt til jeg leste resten Uansett, så regner jeg med at dette er en installasjon som måtte restarte PC-en, og aldri ble ferdig. sjekk HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Run og HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Run se om det ligger noe snusk der. Sjekk evt. også task manager (CTRL+SHIFT+ESC) 9108426[/snapback] eg kan ikkje finna denne i regedit HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Current Version eg har søkt eller finnes det andre måter og løse probleme
Emancipate Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 > eg kan ikkje finna denne i regedit > HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Current Version > eg har søkt eller finnes det andre måter og løse probleme Enter har du dårlig syn eller så trenger du voldsomt til en formatering. Uansett, åpne oppgavebehandling og avslutt alle prosesser som heter msiexec.exe eller noe lignende, restart pcen og avslutt alle msiexec.exe igjen før du prøver på nytt.
Caddy Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Start->Kjør->MSConfig->Startup-> Her kan det ligge diverse ting som ikke skal være der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå