Gå til innhold

Hjelp til kjøp av hightech bærbar!


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er på jakt etter en hightech bærbar gaming pc. Meningen er at jeg skal bruke den til skolebruk og i tillegg erstatte min stasjonære hjemme :)

 

Den MÅ ha skjermkort med tilgang til DirectX 10, minimum 2gb minne, sterk prosessor, trådløs internett tilgang og standard bærbar utstyr.

Tenkt å spille en god del Age of Conan ser dere, så jeg trenger en skikkelig bra pc slik at jeg kan kjøre spillet på høye innstillinger av grafikk osv..

 

Jeg har tenkt litt på Dell XPS M1710 men jeg vet ikke om det har skjermkort (512 MB DDR3 nVidia® GeForce™ Go 7950 GTX) som støtter DirectX 10?

 

Men utenom det, så leter jeg etter noen anbefalingen eller setups på slike bærbare pc'er;)

 

Takk

Endret av XxClawxX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg er på jakt etter en hightech bærbar gaming pc. Meningen er at jeg skal bruke den til skolebruk og i tillegg erstatte min stasjonære hjemme  :)

 

Den MÅ ha skjermkort med tilgang til DirectX 10, minimum 2gb minne, sterk prosessor, trådløs internett tilgang og standard bærbar utstyr.

Tenkt å spille en god del Age of Conan ser dere, så jeg trenger en skikkelig bra pc slik at jeg kan kjøre spillet på høye innstillinger av grafikk osv..

 

Jeg har tenkt litt på Dell XPS M1710 men jeg vet ikke om det har skjermkort (512 MB DDR3 nVidia® GeForce™ Go 7950 GTX) som støtter DirectX 10?

 

Men utenom det, så leter jeg etter noen anbefalingen eller setups på slike bærbare pc'er;)

 

Takk

9106363[/snapback]

7950 kortet støtter ikke dx10. det gjør heller ikke alienware pc`en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...