Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

rakarør på 1,6 sunny


Anbefalte innlegg

hey,skal mekke meg rakarør på en liten 1,6 sunny å d blir jo fra katalysatorern så tenkte jeg 3" ennestuss eller ei heeftig potte ellerno... skal selge biln under et halvt år så det er bare for å få lyyd:P

 

 

 

men jeg trenger rør ... noen fra tromsø som vet kor man finn 2" rør billig?:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke bare kutte av hele sulamitten foran katalysatoren og sveise på en loff av en bakpotte og droppe det i mellom? Da får du en bråkete, blodharry bil som hele nabolaget synes er drit-tøff... NOT! Nei, skal det være lyd, så skal det være grom lyd, ikke noe dritt som bare bråker og da er "rakarør" det mest tullete fjas jeg vet om. Hilsen en som bor i oppoverbakke..... :nei:

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare kutte av hele sulamitten foran katalysatoren og sveise på en loff av en bakpotte og droppe det i mellom? Da får du en bråkete, blodharry bil som hele nabolaget synes er drit-tøff... NOT! Nei, skal det være lyd, så skal det være grom lyd, ikke noe dritt som bare bråker og da er "rakarør" det mest tullete fjas jeg vet om. Hilsen en som bor i oppoverbakke..... :nei:

9098591[/snapback]

 

 

 

 

haha traktor lyd da:P i oppoverbakke ... skal jo selge bilen min så jeg gir meg nu faan:P

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare kutte av hele sulamitten foran katalysatoren og sveise på en loff av en bakpotte og droppe det i mellom? Da får du en bråkete, blodharry bil som hele nabolaget synes er drit-tøff... NOT! Nei, skal det være lyd, så skal det være grom lyd, ikke noe dritt som bare bråker og da er "rakarør" det mest tullete fjas jeg vet om. Hilsen en som bor i oppoverbakke..... :nei:

9098591[/snapback]

 

 

 

 

haha traktor lyd da:P i oppoverbakke ... skal jo selge bilen min så jeg gir meg nu faan:P

9108938[/snapback]

 

Blir nok lettsolgt også da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...