Gå til innhold

GarasjeByte casemod prosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette blir bra! blomst oppi fingerbøl, fete greier! ;)

 

Prosjektet kommer til å bli ganske kult, i got a feeling!

 

Mvh

Øyvind

9113510[/snapback]

 

Takk!

 

Skal begynne å kutte idag.

Men hva foreslår du jeg bruker som farge på blomsten?

tenkte litt på merketusj, da dette er grønt og lille gjennomsiktig. Legge en diode under den så blir det tøft.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Hva skal du lage den av da? Plexi, aight? Tja, prøv merketusj du, hvis ikke kan du investere i UV-Paint :wee:

9113680[/snapback]

 

Tenkte litt på UV-tusj også, men det er jo ikke noe vits hvis ikke blomsten blir utsatt for noe UV-lys. Du ser den ;) ?

 

Edit: Jeg har forresten gått vekk fra x2 120mm vifter, men har heller bestilt x2 92mm vifter.

 

Hardwaren trenger strengt tatt ikke så veldig mye kjøling, skal underklokke den tror jeg, og da fikk jeg samtidig inn begge viftene på gavekortet fra Vendur! ( Tusen takk til vendur)

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar

Trenger ikke no særlig oppheng, er jo billig HW så dør den så gjør det ikke noe hehe. Den har overlevd et par år liggende i skuffen så tåler nok et par år i en garasje ;)

 

Siden du skal ha det stående, ville jeg drilla hull i veggen som festeskruene kan gå inn i. Om ikke du får tak i muttere som går i hullet, ville jeg bare limt de fast.

Men det aller enkleste er å stripse det fast, eller bare legge det der inne et sted hehe

 

PSUen så og si lydløs, og den 80mm vifta bråker lite, så den lyden som er kommer fra GPUen. Kan bytte den med et vifteløst kort om du vil ;)

 

Er det nok med kabel NIC? eller må du ha WLAN kortet? Skal se om jeg finner den siste rambrikka :)

Lenke til kommentar
Trenger ikke no særlig oppheng, er jo billig HW så dør den så gjør det ikke noe hehe. Den har overlevd et par år liggende i skuffen så tåler nok et par år i en garasje ;)

 

Siden du skal ha det stående, ville jeg drilla hull i veggen som festeskruene kan gå inn i. Om ikke du får tak i muttere som går i hullet, ville jeg bare limt de fast.

Men det aller enkleste er å stripse det fast, eller bare legge det der inne et sted hehe

 

PSUen så og si lydløs, og den 80mm vifta bråker lite, så den lyden som er kommer fra GPUen. Kan bytte den med et vifteløst kort om du vil ;)

 

Er det nok med kabel NIC? eller må du ha WLAN kortet? Skal se om jeg finner den siste rambrikka :)

9134062[/snapback]

Lenke til kommentar
Pappa har fått tak i ei alimiumsplate jeg skal montere på..

 

9136744[/snapback]

 

Har selv festet hovedkort på aluplate en gang, og klarte meg fint uten vanlige festeskruer (de med gjenger på begge sider). Det er bare å passe på at hovedkortet ikke ligger nedpå aluminiumen (som leder strøm). Dette unngås ved f.eks å klippe av små stykker av en plast/gummislange som tres innpå skruen på området mellom hovedkortet og aluminiumen. Da slipper du å gjenge hullene i platen, og sparer tid og penger på å slippe å kjøpe gjengetapp og festeskruer.

Lenke til kommentar
Pappa har fått tak i ei alimiumsplate jeg skal montere på..

 

9136744[/snapback]

 

Har selv festet hovedkort på aluplate en gang, og klarte meg fint uten vanlige festeskruer (de med gjenger på begge sider). Det er bare å passe på at hovedkortet ikke ligger nedpå aluminiumen (som leder strøm). Dette unngås ved f.eks å klippe av små stykker av en plast/gummislange som tres innpå skruen på området mellom hovedkortet og aluminiumen. Da slipper du å gjenge hullene i platen, og sparer tid og penger på å slippe å kjøpe gjengetapp og festeskruer.

9154715[/snapback]

 

Takk for bra kommentar, FredrikFredrik. Skal ta dette i betraktning:)

 

Mvh Jacob

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...