Gå til innhold

GarasjeByte casemod prosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som et strålende prosjekt. Skal bli spennende å følge med på.

9097453[/snapback]

 

Takktakk! Følg med for all del!

Henter finèrplatene i morra, samtidig som jeg får hardwaren.

 

Mvh

 

Gleder meg til å se hvordan det går :) . Har selv lyst til å starte på et prosjekt siden jeg kjeder meg altfor ofte og har nok av penger til å starte et.

9097554[/snapback]

 

Gøy at noen kommer til å følge med hvertfall!

 

- Begynn å planlegge et prosjekt da! Så kommer resten etterhvert.

 

Lykke til,

-Startfanet

Lenke til kommentar
Spennende prosjekt, må følge med! :thumbup: Men jeg synes fortsatt du burde bruke ringeklokka som på-knapp :whistle:

 

:p

9099030[/snapback]

 

 

Hehe, joa, men problemet er liksom at døra er liten og nede på sida, noe som kan medføre STRESS!

 

Men skal tenke på det.

Får all hardware'n og skal ta meg en tur på div. butikker så får se.

Lenke til kommentar
Gleder meg til å se hvordan det går :) . Har selv lyst til å starte på et prosjekt siden jeg kjeder meg altfor ofte og har nok av penger til å starte et.

9097554[/snapback]

 

Gøy at noen kommer til å følge med hvertfall!

 

- Begynn å planlegge et prosjekt da! Så kommer resten etterhvert.

 

Lykke til,

-Startfanet

9098969[/snapback]

Vet ikke hva jeg skal lage :p . Orker ikke å style kabinettet fordi jeg skal kjøpe ny pc til høsten og trenger da også nytt kabinett.

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar

Kule greier! Få tak i en liten knapp du bruker som ringeklokke, med av/på-funksjon, ikke som en power-knapp på pcn, men knappen forblir inne, hvis du skjønner hva jeg mener :p

 

Den kan da styre alt lys i huset, du må også sette på et utelys ved døra, og garasjeportene.

 

Hva med å ha torvtak? :) Kunne jo blitt litt kult.

Lenke til kommentar
Kule greier! Få tak i en liten knapp du bruker som ringeklokke, med av/på-funksjon, ikke som en power-knapp på pcn, men knappen forblir inne, hvis du skjønner hva jeg mener :p

 

Den kan da styre alt lys i huset, du må også sette på et utelys ved døra, og garasjeportene.

 

Hva med å ha torvtak? :) Kunne jo blitt litt kult.

9100458[/snapback]

 

 

Jeg har faktisk tenkt på torvtak, men det tørker jo :/

Ha LED's eller dioder som utelys, selvfølgelig!

 

Jeg kommer ikke til å ha ringeklokke som på/avknapp, dette fordi, som jeg har sagt tidligere, at døra er på sida og det blir stress.

Men skal kamuflere på/av-knapp godt uansett:)

 

Gøy med kommentarer folkens, keep on:)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på "ringeklokka" som en lysklokke jeg da, ingen av/på knapp. Forklarte meg litt dumt :p

 

Hvaaa med å lage et eller annet eksteriør til huset (en blomst e.l.) som brukes som Power-knapp? :p Ha den i en krukke ellerno, og lage blomsten av plexi, legge selve knappen under. Skal finne en link på noen som laget en blomst av plexi.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på "ringeklokka" som en lysklokke jeg da, ingen av/på knapp. Forklarte meg litt dumt :p

 

 

9101388[/snapback]

 

Åja, ja, det går også an. Men jeg vil gjerne ha de forskjellige lysene på forskjellige brytere. Se i workloggen, legger ut bilde nå.

 

Går det forresten an å lage brytere til dioder? (Vil bruke dioder til utelys, små og ser ut som lamper )

 

Tar en titt på det der blomstergreiene nå.

 

Edit: Tror jeg kommer til å ha store vanskeligheter med å lage den blomsten :hmm:

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar

9098969[/snapback]

Vet ikke hva jeg skal lage :p . Orker ikke å style kabinettet fordi jeg skal kjøpe ny pc til høsten og trenger da også nytt kabinett.

9099915[/snapback]

 

Hvis du kjøper ny PC til høsten, har du jo en PC du kan gjøre hva du vil med til overs:)

 

Mvh Startfanet

Lenke til kommentar
Neida Startfanet, det du gjør er å bruke en plexibit, lage en blomst (enkelt mønster, masse ovale sirkler :p ) og stikke en pinne gjennom :) Det klarer da alle, skal sende en til deg, hvis du ikke får det til :p

9102313[/snapback]

 

Kan jo prøve!:)

 

Men noen som har tips på bra redskap til plexiglasskutting?

 

 

Edit: Går det an å lage brytere til dioder?

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...