Gå til innhold

UEFA Champions League 07/08

Dʋgɢtung

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han måtte faktisk ut på båre for det der.. :D

Men uansett så var det en supporter som stormet banen, noe som kan bli slått ned på rimelig hardt. Men poengstraff blir litt for hardt igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det faktisk skjedde noe med han, så er poengstraff tenkelig. :)

Men hvis det der er jukseri og fanteri, så bør poengstraff ikke skje.

Skrevet

Dida er morsom.

Til noe annet. Flores må bort fra Valencia med en gang.

Elendig trener, har gjort om valencia til et kjedelig og uinspirert fotball lag. jeg bryr meg ikke om det er 10 tap på rad som skal få han bort bare han går snart.

Skrevet

Som Milan-supporter må jeg bare si at dette gjør meg veldig flau. Celtic skal ikke ha noe mer enn en liten bot. Og den boten skal være pga. at en supporter klarte å storme banen. Han gjorde da ikke Dida noe som skulle tilsvare at Dida faller om på den måten.

Skrevet

Jeg tror ikke Dida vet helt hva han skal gjøre, han kan jo nesten ikke reise seg opp igjen med en gang, da ville det vært enda dummere...

Men morsomt med litt tull noen ganger

Skrevet

Kommer RBK på tredje plass får de plass i UEFA-cupen, som de så vidt jeg har forstått, må vinne for å være kvalifisert til CL. Enten må de vinne CL, ellers må de vinne UEFA-cupen for å komme seg til CL til neste år..

Skrevet

Kommer de på tredje plass kommer de inn i en eller annen runde i Uefa cupen, i år. Deres kvalifisering til CL har kun med ligaplassering i hjemland å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...