ulv666 Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 maskinen min er begynt å klikke de siste dagene, og det virker som om det blir værre. maskinen henger seg opp i noen sekunder, deretter fortsetter den. dette skjer når jeg spiller musikk, film, surfer. Av og til låser den seg helt,. men det rare er at cpu aldri bortsett fra 2-3 sekunder etter oppheng, kommer over 2-15 %. jeg kan kjøre videoprogramm, winrar, nero (brukte 40 min på å brenne en plate).men de bruker ikke mere enn 2-4 % ac cpu, av og til detter programmet helt ned på null. kan det være fysikk prosessoren som holder på å ryke, har aldri opplevd dette før. jeg kjører: xp home brannmur noadware nod32 ccleaner Free Registry Fix ingen finner noe..
PerB Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Kan skyldes støv. Lenge siden maskinen ble rengjort? Og hvordan er det med temperaturer? Kan også være virus. Forsøk også med online-scanning fra f.eks Trend micro (www.trendmicro.com - Housecall). EDIT: Og ta også en titt på harddisken (ledig plass, slette midlertidige filer, defragmentering). Endret 17. juli 2007 av PerB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå