Gå til innhold

Diablo II: LOD: Skill-strategier til Paladin


Anbefalte innlegg

Concentration er auraen du bør bruke mens du hammerene er aktive.. Den øker dmg betraktelig! Switch mellom vigor når du skal bevege deg og aktiver conc for å drepe ;)

 

Forresten er dette en god guide:

 

http://strategy.diabloii.net/news.php?id=535

 

Ikke bry deg om alle tabellene, ellers forklarer den ganske godt hvilke skills du burde velge til hver level. :)

Endret av Ciwie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Sozeles:

 

Nei, jeg cheater ikke så det har du helt rett i. Det tar jo bort hele gleden ved spillet. Meningen er jo å plutselig finne gode items du kan utstyre charactern med. Men siden hammerdin er totalt bortkastet i singleplayer, hvilken skill-strategi skal jeg gå for da?

 

Har hørt at en nevnte Zealadin, er dette det samme som Zealot? Og eventuelt hvor finner man guider som beskriver hvordan man lager en slik. Jeg kommer til å spille sammen med melee characters, så en characterbuild som passer til dette er ikke å forakte.

Lenke til kommentar

http://strategy.diabloii.net/news.php?id=539

 

Sjekk innom de forskjellige auraene, for eksempel Fanaticism og Holy Freeze. De er ganske handy, ene gjør mer attack speed og dmg, andre kan slowe fiender.

 

På combat skills så har du Zeal, som angriper mange, og du kan for eksempel bruke Vengeance, som gjør at du adder på elemental dmg, noe som er flott for fiender som er immune mot physical dmg.

 

Du kan bla rundt på den linken, mye å lese av forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Snorre, om du noengang vil spille over nett med noen, så er jeg med.

9082560[/snapback]

Det kan hende når jeg har kommet emg litt opp i level og har fått dugendes utstyr at jeg kommer til å spille litt på nett. Isåfall blir det på en "private" server. Altså en apssordbeskytet game på battle.net. Når min far med sin level 80 barbarian spilte på open batle.net, endte det bare med at charactern hans ble hacket så han mistet en haug med vitality points med mer.

 

Så rene open battle.net-servere holder jeg meg unna. Men om du vil ta en game med noen få stykker ser jeg ikke noe i veien for det. Men slikt får vente til jeg får spillt charatern min opp i et brukelig nivå.

Lenke til kommentar

Du er trygg på battle.net, til en viss grad. En venn av meg er nokså kjent på hardcore ladder, han mistet en av accene sine til en hacker, så når han startet opp igjen(dagen etterpå) byttet han account name, og overførte de andre accene sine til andre accs som ingen kjente. En del som var etter han, siden det var hardcore.

 

Men du er trygg på battle.net, random folk blir ikke "hacket", enten gjør de selv noe feil, som å dra inn på en usikker side, eller laste ned et program med en trojan. Eller så gir de bort passordet til "Blizzard" folk.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Tror ikke pappa gjorde noe feil nei, men jeg vet jo selvsagt ikke. Men jeg tar ingen sjanser. Dessuten synes jeg det som regel er lite underholdning å finne i open battle.net da folk der er mest opptatt av å duele. Og vise fram sine hackede characters emd en trillion i damage.

 

Edit: Da har jeg funnet en guide til Zealadin, og kommer til å bruke denne skill-guiden til mens jeg spiller med min Paladin. Så dette kan bli riktig fun.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Jeg er med ^_^

 

V 1.11 selvfølgelig ?

 

Har en 39 Druid og en 26 Pala, men er selvfølgelig villig til å være med å starte på nytt ;D

 

På Paladinen min kjører jeg Zeal og Might Aura, klarer alt foruten bosser på Players 8

Endret av Kampfmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...