GeirGrusom Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har skrevet en forholdsvi grundig guide til C# Den går igjennom alle programmeringselementer i språket. Det hadde vært fint om andre vil kommentere, eller legge til saker og ting til dokumentet. Innføring i C#
Spartakus Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Ser bra ut dette, Geir Du bør se over eksempelkoden din, en del variabelnavn som er feil, eks: int my var = 20; skulle vært int my_var = 20; Kunne kanskje vært en idé å spesifisere hvilken versjon av C# du lager guide for (mtp kommende versjon av C#)
GeirGrusom Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 (endret) Hmmmm, sant, jeg skal dele den inn i litt mer spiselige kapitler også, og legge til mer eksempelkode edit! Aha! Wiki bytter ut _ med mellomrom Endret 17. juli 2007 av GeirGrusom
Spartakus Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Ta også med hensikten/bruken/forskjellen med "reference keywords" som ref og out
GeirGrusom Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 Ta også med hensikten/bruken/forskjellen med "reference keywords" som ref og out 9089377[/snapback] Det ligger under Funksjoner, men jeg tror jeg må forklare det litt bedre :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå