Arang Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Da er serveren oppe, under navnet gamer.no. Passord og kategori er som før.
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Da er serveren oppe, under navnet gamer.no. Passord og kategori er som før. 9079601[/snapback] Nei jeg får samme problem. Men da har jeg en annen ide som har virket på andre spill. Et program som heter Hamachi som lager en virtuell LAN kobling mellom brukere. Kanskje det ville fungere. Hamachi VPN
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 (endret) Jeg har satt opp en hamachi server med navn norskgamer.no og passordet er greven. Vil du prøve det og se om det virker? Endret 15. juli 2007 av RougeAlien
Arang Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Beklager, systemkrasj med påfølgende rar mappe som ikke kunne slettes. Prøver å installere på nytt nå. For et ufattelig rot dette er.
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Beklager, systemkrasj med påfølgende rar mappe som ikke kunne slettes. Prøver å installere på nytt nå. For et ufattelig rot dette er. 9079788[/snapback] Hva er det du må reinstallere? NWN 2 eller hamachi?
Arang Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 (endret) Hamachi. EDIT: Beklager, tviler på at dette går, i hvert fall i kveld. Jeg fortsetter å prøve, men ikke forvent at det kommer til å gå noe bedre enn det har gjort hittil. Endret 15. juli 2007 av Arang
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Jeg hadde ingen problemer med det programmet. Og jeg har ikke hatt noen systemkræsj. Har du en ustabil pc?
Arang Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Nei, som regel ikke. Tror det er noe med nettverket her.
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Nei, som regel ikke. Tror det er noe med nettverket her. 9079873[/snapback] Har du gitt opp?
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Ok jeg vet ikke hvor du blei av men jeg gir opp for i kveld. Jeg ser ikke noe mer svar fra deg eller andre så jeg lar dette ligge til i morgen. Kanskje du eller noen andre vil prøve da.
Whalecore Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Erm, anbefaler dere å skaffe MSN og snakke der heller. Mye enklere å holde direkte kontakt egentlig.
Skips Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Hallo dere, ser dere ikke fikk til i går, kunne tenke meg å bli med i kveld hvis dere fortsatt har lyst til å prøve. Har gjort dette en gang før da fikk vi det til uten besvær.
RogueAlien Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Skrevet 16. juli 2007 (endret) Jeg tror problemet lå at jeg er bak en router og han var bak et nettverk eller noe sånt. Jeg kunne godt tenke meg og prøve igjen. Spesielt vil jeg prøve den siste modulen vi snakket om som du finner link til litt oppover i tråden. EDIT: Her er den http://nwvault.ign.com/View.php?view=NWN2M...h.Detail&id=129 Endret 16. juli 2007 av RougeAlien
Skips Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Ok, skal laste den ned med engang jeg kommer hjem fra jobb kl fem i dag. Så kan vi avtale nærmere.
RogueAlien Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Skrevet 16. juli 2007 Ok, skal laste den ned med engang jeg kommer hjem fra jobb kl fem i dag. Så kan vi avtale nærmere. 9083227[/snapback] Ok vi kan jo prøve og se om vi får det til. Når da?
Skips Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 (endret) Beklager, ble beordret til å jobbe overtid i kveld, er akkurat hjemme fra jobb, dette utgår kanskje da? Men er ikke fremmed for å prøve dette når som helst. Bare gi meg en shout Endret 16. juli 2007 av Skips
RogueAlien Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Skrevet 16. juli 2007 Det er vel litt sent nå ja. Og jeg har allerede sittet og spillt NWN2 alene i noen timer nå så jeg venter nok heller til litt senere. Kanskje i morgen eller noe sånt. Hva slags karakter kunne du tenke deg og spille?
Arang Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Hamachi har vist seg å være umulig å installere, og det nekter å finne noe nettverk. I tillegg synes det at det er helt greit å kræsje datamaskinen min hvis det har lyst. Med andre ord, hvis det blir spilling UTEN Hamachi er jeg med. Hvertfall på å prøve, så får dere heller bare spille uten meg hvis jeg blir femte hjul på vogna.
RogueAlien Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Skrevet 16. juli 2007 Hamachi har vist seg å være umulig å installere, og det nekter å finne noe nettverk. I tillegg synes det at det er helt greit å kræsje datamaskinen min hvis det har lyst. Med andre ord, hvis det blir spilling UTEN Hamachi er jeg med. Hvertfall på å prøve, så får dere heller bare spille uten meg hvis jeg blir femte hjul på vogna. 9086672[/snapback] Ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå