Gå til innhold

NWN 2 coop i kveld?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da er serveren oppe, under navnet gamer.no. Passord og kategori er som før.

9079601[/snapback]

Nei jeg får samme problem.

Men da har jeg en annen ide som har virket på andre spill.

Et program som heter Hamachi som lager en virtuell LAN kobling mellom brukere. Kanskje det ville fungere. Hamachi VPN

Skrevet (endret)

Jeg har satt opp en hamachi server med navn norskgamer.no og passordet er greven.

Vil du prøve det og se om det virker?

Endret av RougeAlien
Skrevet

Beklager, systemkrasj med påfølgende rar mappe som ikke kunne slettes. Prøver å installere på nytt nå.

For et ufattelig rot dette er.

Skrevet
Beklager, systemkrasj med påfølgende rar mappe som ikke kunne slettes. Prøver å installere på nytt nå.

For et ufattelig rot dette er.

9079788[/snapback]

Hva er det du må reinstallere? NWN 2 eller hamachi?

Skrevet (endret)

Hamachi.

EDIT: Beklager, tviler på at dette går, i hvert fall i kveld. Jeg fortsetter å prøve, men ikke forvent at det kommer til å gå noe bedre enn det har gjort hittil.

Endret av Arang
Skrevet

Ok jeg vet ikke hvor du blei av men jeg gir opp for i kveld. Jeg ser ikke noe mer svar fra deg eller andre så jeg lar dette ligge til i morgen. Kanskje du eller noen andre vil prøve da.

Skrevet

Hallo dere, ser dere ikke fikk til i går, kunne tenke meg å bli med i kveld hvis dere fortsatt har lyst til å prøve. Har gjort dette en gang før da fikk vi det til uten besvær. :w00t:

Skrevet
Ok, skal laste den ned med engang jeg kommer hjem fra jobb kl fem i dag. Så kan vi avtale nærmere.

9083227[/snapback]

Ok vi kan jo prøve og se om vi får det til. Når da?

Skrevet (endret)

Beklager, ble beordret til å jobbe overtid i kveld, er akkurat hjemme fra jobb, dette utgår kanskje da? Men er ikke fremmed for å prøve dette når som helst. Bare gi meg en shout :)

Endret av Skips
Skrevet

Det er vel litt sent nå ja. Og jeg har allerede sittet og spillt NWN2 alene i noen timer nå så jeg venter nok heller til litt senere. Kanskje i morgen eller noe sånt. Hva slags karakter kunne du tenke deg og spille?

Skrevet

Hamachi har vist seg å være umulig å installere, og det nekter å finne noe nettverk. I tillegg synes det at det er helt greit å kræsje datamaskinen min hvis det har lyst.

Med andre ord, hvis det blir spilling UTEN Hamachi er jeg med. Hvertfall på å prøve, så får dere heller bare spille uten meg hvis jeg blir femte hjul på vogna.

Skrevet
Hamachi har vist seg å være umulig å installere, og det nekter å finne noe nettverk. I tillegg synes det at det er helt greit å kræsje datamaskinen min hvis det har lyst.

Med andre ord, hvis det blir spilling UTEN Hamachi er jeg med. Hvertfall på å prøve, så får dere heller bare spille uten meg hvis jeg blir femte hjul på vogna.

9086672[/snapback]

Ok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...