Gå til innhold

Bytte telefon - overføre djuice abnomang ?


Anbefalte innlegg

Heysann

 

 

som de fleste vet så er det mange telefoner til 1krone der ute.. engang kjøpte jeg en slik en men den gikk i stykker.. Derfor lurte jeg på om jeg kan kjøpe en ny telefon til 1krone så lenge den har det samme gamle djuice abnomange, kan jeg overføre det gamle 1kroners abnomange over på neste djuice telefon ? altså til samme pris (1kr)

 

takker for alle svar :)

Endret av Wunder_baumen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du hadde skrevet en litt bedre beskrivelse, så hadde det vært enklere.. Vi vet ingenting om når du kjøpte abbonement med binding, så det er ikke så lett og si. ABBONEMENTET ditt har har iallefall bindingsavtale i 12 måneder fra kjøpsdato, men du kan fornye dette etter 11 måneder, om du på ny inngår avtaleperiode på 12 mnd..

Lenke til kommentar
Hvis du hadde skrevet en litt bedre beskrivelse, så hadde det vært enklere.. Vi vet ingenting om når du kjøpte abbonement med binding, så det er ikke så lett og si. ABBONEMENTET ditt har har iallefall bindingsavtale i 12 måneder fra kjøpsdato, men du kan fornye dette etter 11 måneder, om du på ny inngår avtaleperiode på 12 mnd..

9079823[/snapback]

kameraten min sa at abnomange mitt ikke går ut før i høst.. Men betyr det at jeg kan kjøpe en ny telefon til 1krone i høst og bare overføre det gamle ?

Lenke til kommentar

ABONNEMENTET ditt går ikke ut, men bindingsavtalen gjør det etter 12mnd (fornyelse etter 11mnd), det er først da du kan kjøpe ny telefon til 1kr.

 

Du kan derimot bryte bindingen din idag mot et gebyr (starter på 1400kr og reduseres med 100kr/mnd) og kjøpe en telefon til 1kr. Dette vil nok bli det billigste for deg. Bindingsbruddsgebyret kommer på din neste regning. For å bryte bindingen er det bare å ringe 09000. De vil også kunne fortelle deg hvor stort gebyret blir/hvor lang tid du har igjen av bindingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...