Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å ta noen som er opptatt


Anbefalte innlegg

Frysning, det må være noe av det dummeste jeg har hørt. En singel person har ingen forpliktelser - om en jente jeg er interessert i er opptatt, er ikke det mitt problem.  Nå synes jeg man skal holde seg unna folk som er i forhold, men det er jo ikke alltid man vet om dette før det er "for sent" og følelsene er til stede, om de i tillegg blir gjengjeldt, vil min eneste sperre være at hun helst skal slå opp med typen før vi har oss - men om det ikke skjer, er det fortsatt kun personen som er utro som gjør noe galt.

 

Mange, i hvert fall mange gutter, har en merkelig trang til å ville hevne seg på den andre mannen i en slik trekant. Det er godt mulig jeg også ville følt det slik, man da får man sete seg ned og tenke over hvem som har gjort noe galt. Det er personen som har vært utro. Og om en jente slår opp med typen fordi hun er interessert i en annen fyr, så var hun kanskje ikke så veldig interessert i kjæresten sin i utgangspunktet?

9079908[/snapback]

Enig med deg.

 

Men du bør trå varsomt. Kan hende typen hennes er en okso av en slosskjempe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med deg.

 

Men du bør trå varsomt. Kan hende typen hennes er en okso av en slosskjempe.

9091014[/snapback]

Sant nok, men jeg tror ikke jeg kommer til å ta valg i livet basert på hva en boler med mye muskler men desto mindre hjerne måtte mene.

 

Jeg har dessverre en lei tendens til å trosse folk som prøver å tvinge meg til noe bare på trass, så det spørs om trusler hadde vært særlig effektivt.

 

Prinsippielt ser jeg ikke helt forskjellen på å "stjele" en dame som er opptatt, og sjekke opp en som er singel, men som andre sikkert har lyst på. Det er klart - er det en med mann og barn det er snakk om blir det noe annet, men jeg er ikke helt i den alderen enda uansett.

Lenke til kommentar

Tenkte ikke på trusler men alvorlige skader. Man veit aldri. Derfor kjekt å sjekke det ut litt først :)

 

Men ta noen som er sammen med en god kompis ville jeg aldri gjort. Er for glad i dem til det.

 

Men en totalt ukjent? Hell yeah! Man er sin egen lykkes smed.

Lenke til kommentar
Men ta noen som er sammen med en god kompis ville jeg aldri gjort. Er for glad i dem til det.

 

Men en totalt ukjent? Hell yeah! Man er sin egen lykkes smed.

9092830[/snapback]

Bros before hoes var det vel noen som sa i et innlegg, og det er jeg enig i. Man stjeler ikke kjæresten til en venn, sånn er det med den saken.

 

Om typen er ultravoldelig er det jo ekstra leit at jeg ikke liker å bli fortalt hva jeg skal gjøre. :p

Lenke til kommentar
Men ta noen som er sammen med en god kompis ville jeg aldri gjort. Er for glad i dem til det.

 

Men en totalt ukjent? Hell yeah! Man er sin egen lykkes smed.

9092830[/snapback]

Bros before hoes var det vel noen som sa i et innlegg, og det er jeg enig i. Man stjeler ikke kjæresten til en venn, sånn er det med den saken.

 

Om typen er ultravoldelig er det jo ekstra leit at jeg ikke liker å bli fortalt hva jeg skal gjøre. :p

9092840[/snapback]

Ja da er det bare å ta på seg hørselvern å gå å ta seg en pils :p

Lenke til kommentar

Om noen hadde en gang prøvd seg på dama mi og vet at hun er opptatt, hadde det blitt brukkne armer og ben. Det viser simpelten at han ikke har noen form for respekt for meg. Selv om dama mi også hadde likt han, ville jeg også ha grisebanket fyren og slått opp med dama.

 

En skal holde seg LANGT unna personer i forhold.

Det er nok av fisker i havet.

Lenke til kommentar
Ville du ha prøvd deg på en fyr/dame hvis du viste de hadde kjærest.

snakker ikke om one night men virkelig ta vedkommende

Sannsynligvis ikke. Først og fremst fordi det er virkelig råttent gjort.

9107412[/snapback]

 

For hvem? For dama? Om dama tror hun får det bedre med deg så gjør man jo noe bra.

 

 

Å joda, man gjør noe dårlig mot typen.

 

"I'm not here to make friends, I'm here to get a man."

Lenke til kommentar

hvis jeg hadde vært sammen med en jente, en jeg er virkelig forelsket i.. og så plutselig kommer det en fyr og stikker av med henne, jeg er ikke helt sikker på hva jeg hadde gjort, men det hadde ikke vært vakkert for å si det sånn...

 

så jeg har respekt for andre og dems liv. skal ikke blande meg inn selvom jeg har "lyst" ;)

Endret av SebastianKolbu
Lenke til kommentar

Jeg har gjort det. Kjærlighet handler om egoisme. Alle vet det. Du gjør en person til din egen; Ingen andres. Kun din. Det var ikke bevisst av meg, selv om jeg så at det var en viss fare for at ting kunne skje. Men det var for dumt å ikke følge instinkt den gangen, for vi passa for bra sammen. Min tur til å være litt egoist.

 

Og uten å på noen måte føre skylden over på noen andre kan det også nevnes at JEG var den som var singel, mens hun var opptatt. Er hun som da gjør noe galt, ikke meg. Og "typen" var ikke en kompiss av meg. Hun var bare en veninne som jeg hadde et digert "crush" på.

 

Hvis man ikke er ego ender man til slutt opp som den store taperen uansett. Man kan faen ikke være vennlige og tenke på andre folks følelser hele tiden; På tide å AV OG TIL tenke på seg selv. Jeg gjør dette på INGEN måte ofte, og det er ikke en bevisst handling, men jeg ble jævlig forelsket. Folk er ego og kynisk, det må folk innse. Jeg kommer ikke til å være "den snille gutten" hele veien og se at dama mi i en gitt situasjon blir sjarmert i senk av en annen, bli singel igjen, og gå en evighet uten å få en ny dame selv om det er mange potensielle muligheter; Gutten vil jo tross alt bli såret. Fuck han, tenk litt på deg selv: Hvis du ærlig og rederlig mener du fortjener henne får du værsågod være litt ego, du og, som alle andre.

Endret av Nattreven
Lenke til kommentar
Jeg har gjort det. Kjærlighet handler om egoisme. Alle vet det. Du gjør en person til din egen; Ingen andres. Kun din. Det var ikke bevisst av meg, selv om jeg så at det var en viss fare for at ting kunne skje. Men det var for dumt å ikke følge instinkt den gangen, for vi passa for bra sammen. Min tur til å være litt egoist.

 

Og uten å på noen måte føre skylden over på noen andre kan det også nevnes at JEG var den som var singel, mens hun var opptatt. Er hun som da gjør noe galt, ikke meg. Og "typen" var ikke en kompiss av meg. Hun var bare en veninne som jeg hadde et digert "crush" på.

 

Hvis man ikke er ego ender man til slutt opp som den store taperen uansett. Man kan faen ikke være vennlige og tenke på andre folks følelser hele tiden; På tide å AV OG TIL tenke på seg selv. Jeg gjør dette på INGEN måte ofte, og det er ikke en bevisst handling, men jeg ble jævlig forelsket. Folk er ego og kynisk, det må folk innse. Jeg kommer ikke til å være "den snille gutten" hele veien og se at dama mi i en gitt situasjon blir sjarmert i senk av en annen, bli singel igjen, og gå en evighet uten å få en ny dame selv om det er mange potensielle muligheter; Gutten vil jo tross alt bli såret. Fuck han, tenk litt på deg selv: Hvis du ærlig og rederlig mener du fortjener henne får du værsågod være litt ego, du og, som alle andre.

9117938[/snapback]

 

Gleder meg til den dagen når noen stjeler dama fra deg igjen! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...