Gå til innhold

Hvor kjøpe liten CRT skjerm


Anbefalte innlegg

Det er ikke sånn at jeg ønsker meg ny skjerm. har nå en samsung syncmaster 20'' 204b. knall den, men skal ha en liten crt skjerm ved siden av. da de er billige og ikke minst søte. det er f.eks greit å se på film vær gang jeg dauer på cs.. ikke sant? :)

 

 

så plis, hjelp meg å finn en crt skjerm på 8-15 tommer.

9077592[/snapback]

 

Skal du ha en slik mini skjerm så er fremgangsmåten Google, og skjermene som tilbys er enten laget for overvåking / tv-video bruk e.l. og ikke dataskjermer.

 

Sony

 

Du finner endel tilsvarende fra 4.5"++ men ingen av dem kan sies å være fornuftige til PC bruk om du skal ha nogenlunde oppløsning på dem, OG de blir ikke billige. De er produsert for et sært markedssegment og da er prisene også deretter ;-)

 

Et alternativ som faktisk er billigere er Komplett

 

Da har du jo faktisk litt oppløsning å snakke om også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:848037;c:36166

 

Jeg er også på leting etter en bra crt, mye bedre å spille på ;)

 

sitat fra de som virkelig kan utale seg om det:

 

http://www.nip-gaming.com/index.aspx?newsi...page=gamingnews

9078123[/snapback]

Joda, kansje proffene i NiP synes det er en fordel med CRT skjerm under hardcore gaming i CPL, men gutten skulle da bare se film på skjermen.

Lenke til kommentar

Det er ingen vits å kjøpe 17" CRT nå for tiden. Man får de jo nærmest kastet etter seg. Det er bare å ta en kikk bak elektrokjedene (el-retur) og se om man finner noe bra der. Fungerende og gode 17" CRT-skjermer kastes over en lav sko for tida. 14" og 15" CRT begynner å bli en sjelden vare å se på el-retur nå for tida. Så små skjermer var populære mellom ca 1985 og 1995 og ble som regel kastet mellom 1995 og 2000. F.eks sammen med maskina de en gang i tida ble solgt sammen med (vanligvis fra 286 til Pentium).

 

Hvor i landet bor du? Kanskje noen her vet om en elretur-stasjon med noen passende skjermer eller noen som bor i nærheten av deg og ser denne tråden har en slik skjerm på loftet eller i garasjen de gjerne vil bli kvitt.

Lenke til kommentar
Hei. Skal kjøpe en ny CRT skjerm, IKKE LCD!. Den skal være veldig liten, fra 8 til 14 tommer. Bra hvis den klarer 640x480 i oppløsning. Desto høyere jo bedre!

 

Ønsker å kjøpe fra nettet, gjerne ny, men brukt funker vel også.

 

setter pris på svar , takk

9075021[/snapback]

Du finner kanskje noe her hvis du blar litt. Det kan se ut som du må rette en forespørsel før de skaffer varene. Det står ingen priser der heller. http://www.globalsources.com/manufacturers...RT-Monitor.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...