Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store

Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg fant det ut. Kjøpte det i stad og ble litt skuffa. Var ikke mye action for å si det sånn - rimelig treigt spill. Men det kan hende det blir morsommere på vanskeligere brett.

Skrevet

synes det var ganske fett. vet ikke o det kommer flere monstre når man spiller 2 player, men det var ganske morsomt. klart noen få brett på medium, men ja.. ganske vanskelig :)

uansett verdt å kjøpe om du like strategi/towerdefence-spill

Skrevet

Likte også veldig godt pixeljunk monsters. Fantastisk musikk, og jeg er veldig glad i towerdefense. *Mimre tilbake til gode tider med warcraft 3, og towerdefense på lan*.

Skrevet

Det var helt greit, men jeg hadde forventet litt mer når jeg må betale for spillet og i tillegg kan spille mye mer avanserte versjoner på f.eks. starcraft eller warcraft 3. Det blir ikke det samme sier kanskje noen, men de kunne gjort litt mer ut av det sier jeg :)

Skrevet

Hei jeg får ps3 snart. kan jeg da lage meg en US konto var veldig mange gamle ps1 spill jeg hadde lyst å laste ned som de ikke hadde i EU store men i US store. funker dette?

eller må jeg bo i Usa for å få dette til å virke? og hvrofor har de ikke alle spillene i europa som i amerika??

Skrevet

Hm okey bra, vis det er slik att det går hvorfor laster de ikke bare ned alt til EU store også? og dette kan ikke føre til noen konsekvenser å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...