Gå til innhold

Gode RPPvP servere?


Anbefalte innlegg

Heisann. Har tenkt å begynne med litt WoW igjen, og jeg kunne tenke meg å begynne med en ny character på en rppvp server. Noen som har noen erfaringer/forslag om hvilke servere som har et hyggelig og passe befolket community? Spiller liten rolle om det er mange nordmenn der eller ikke.

 

takker for alle svar :thumbup:

 

edit: Om noen også vet om noen greie guilds så er jo det selvfølgelig et stort pluss

Endret av Oz370
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller på Sporeggar akkurat nå. Litt overvekt av Horde, og dermed også lettest å dumpe borti random rp som den factionen. Tror ikke de er så mye mer eller mindre hyggelige enn andre folk på RP-PvP-servere - jeg merker liten forskjell fra Defias Brotherhood.

 

Jeg regner da med at du har interesse av RP. Hvis ikke, finn en vanlig PvP-server. Nok tullinger som det er.

Lenke til kommentar
Spiller på Sporeggar akkurat nå. Litt overvekt av Horde, og dermed også lettest å dumpe borti random rp som den factionen. Tror ikke de er så mye mer eller mindre hyggelige enn andre folk på RP-PvP-servere - jeg merker liten forskjell fra Defias Brotherhood.

 

Jeg regner da med at du har interesse av RP. Hvis ikke, finn en vanlig PvP-server. Nok tullinger som det er.

9074162[/snapback]

 

Spiller også på Sporeggar, som sagt så er det ett overtall med Horde, hvor 40% er belves. Vær også klar over at det er mange newbies på serveren ettersom den er recommended. Har vært i flere instance grupper og de fleste har gått til helvete pga. at mange ikke helt vet hva de driver med. De fleste er greie og vennlige, men som sagt også newbies.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...