Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Det å slå mennesker


pumba50

Anbefalte innlegg

I første del av åttende klasse ble jeg uvenn med ei venninne og dette resulterte i at hun prøvde å skvise meg ut av vennegjengen. Hun delte hemmeligheter etc. med de andre vennene våre som jeg ikke fikk høre. I tillegg sendte hun meg stygge blikk og kom til stadighet med frekke kommentarer. Jeg var jævlig nærtagende og ble ganske såra og sint ikke minst... Jeg bestemte meg for å ta igjen. Hadde sett ei jente dra til ei annen jente på en film og bestemte meg for at den måten skulle jeg slå denne venninna på... Jeg gjorde alvor av planen, men klarte faktisk å bomme. Slaget ble totalt mislykka... :D

 

En annen gang (på barneskolen) kom jeg opp i slåsskamp med en gutt i klassen. Sa først at jeg ikke var så lyssten på å slåss, men han var forbanna og dro til meg... Jeg slo tilbake og det endte med at jeg ble dytta så hardt nedi gulvet at jeg fikk jævlig vondt i bakhodet...

 

Ellers sparka jeg og slo flere av gutta i klassen de første årene på barneskolen. Kløip dem også i armen. Prøvde å klype så hardt jeg bare orka... De gjorde det samme med meg...

 

I barnehagen beit jeg alle jentene på samme alder som meg etter tur i armen, slik at flere av dem begynte å grine... Beit også broren min og han bet meg.. I treårsalderen var jeg også fæl til å klore. Klorte alle som kom for nær meg...

 

Har også slått mamma og pappa, søstera mi og broren min...

Høres ut som en voldelig person, men det har faktisk bedra seg med årene... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...