Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenner jenter på?


Anbefalte innlegg

Gjest T Lafte

Jeg lurer på hvorfor noen filmstjerner er mer populære enn andre, hvis det ikke er noen fellesnevner what so ever. Kanskje du tenner på en lurvete narkoman? Sannlynligvis ikke. Makan til piss-svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest LDiablo
Makan til generalisering. Det er ikke alle gutter som tenner på alle de overnevnte ting, eller noen av dem. Jeg vil si at det er veldig individuelt hva jenter tenner på, akkurat som at det er individuelt hva gutter tenner på. Noen jenter digger muskler, andre liker spinkle gutter, noen liker litt kosemage, andre vil ha tynne gutter. Dette er VELDIG individuelt, hva man syntes er pent og "tenner" på.

 

EDIT: Dog jeg vil si at berøring er en innertier.

 

Jeg lurer på hvorfor noen filmstjerner er mer populære enn andre, hvis det ikke er noen fellesnevner what so ever. Kanskje du tenner på en lurvete narkoman? Sannlynligvis ikke. Makan til piss-svar.

Lenke til kommentar
Gjest L Diablo

Nei, er nok litt sent ute. :!: Her sitter jeg og lurer på hva som tenner jenter (har nok en viss idé), så viser det seg at jenter ikke vet dette selv. Og ikke nok men det, det sitter en rødstrømpe og utnevner seg selv til fasit-innehaver uten å være i nærheten av virkeligheten. Saken er at mennesket er tilpassningsdyktig, og igjennom livet finner man sin plass. De fleste jenter faller for en man ikke kan få når man er yngre, men så viskes dette fra hjernen etter som man blir eldre og får bedre selvinnsikt; man skjønner intuitivt hvem man kan få. Parallelt med dette utvikler man seg kroppslig og intellektuelt, og får draget på gutter man ikke kunne få tidligere. Slik oppstår forelskelse. Man finner en som liker deg og trykker på flere knapper enn noen har gjort tidligere. Virkelig tenning kommer ikke før man er forelsket.

 

Selvinnsikt er komplisert og vanskelig å sett ord på!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_*

Gutter tenner vel mer på det visuelle, mens vi jenter ofte trenger litt mer. Jeg blir ikke tent av å se en naken mann, ved mindre jeg hadde hatt følelser for han. Har jeg litt følelser for en gutt, så blir jeg tent av å bare forestille meg han naken egentlig.

 

Når det gjelder det rent kroppslige så er høye og tynne gutter med bra holdning det fineste jeg vet om.

Lenke til kommentar

Dette har det blitt forsket på:, hvis jenter skal kun fokusere på det fysiske, så er høyden det første en jente legger merke til/tenner på hos en mann!!(finnes seff unntak)

 

Bare tenk på det selv gutter, tror fleste av oss liker lave jenter. For meg så er en høy jente mindre tiltrekkende, selv om hun er fin ellers. Men nå er jeg såpass heldig at jeg er 186 selv :p

 

Årsaken til dette, er for det at en høy mann ser mer dominant ut og for mange år tilbake, så var det viktig med en høy sterk mann som kunne beskytte kvinnen. Er derfor også mange kvinner liker litt muskler og brede skuldere!!!!!

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Jeg tenner på kjæresten min jeg. Alt ved ham, og jeg har aldri tent så mye på noen som ham. Det er ikke bare utseendet hans, men hvordan han er, måten han oppfører seg, måten han pirrer meg på, osv.

 

Heldigvis har jeg høy lyst, og det skal lite til før jeg blir tent. Jeg trenger ikke nødvendigvis et langt forspill, derimot synes jeg det er herlig å gi min kjære det. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Jeg tenner på:

 

Jeg vet jeg er rar men jeg tenner på gutter som virker uskyldige

Når gutter er flinke med barn smelter jeg...

Jeg synes det er søtt når gutter biter seg i underleppa

Når gutter virkelig viser at de har blitt lei seg ovenfor jenta si, jeg mener hvis han har lite strøm og har glemt laderen eller noe

Gutter som spør hvordan du har det, og er medfølende hvis du ikke har det så bra

Gutter som kan bytte mening bare fordi du mener noe annet...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Til dags dato har jeg aldri fått annet enn stønn når jeg dytter jenta småhardt i veggen, holder henne fast, samt kysser henne bestemt og biter henne lett i øret og skulderen.

 

Og ikke minst et lite smil, tro meg de legger merke til det, og de liker det.

 

Viktig:

- Vit at jenta er keen(ellers kan det oppstå en utrolig klein situasjon).

- Vær selvsikker, de fleste jenter finner dette utrolig tiltrekkende.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...