Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenner jenter på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...
Gjest NorskFyr24
Etter min erfaring så er sosial status og selvsikkerhet det jenter flest tenner på. Selv trådstarter er nok ute etter litt mer konkrete og overflatiske ting.

Hatt flere venniner som sier "nei penger har ikke noe å si". men selvfølgelig har det det. Hadde dumpet dama selv for en 20 år gammel dame med 50 mill i lomma

 

Hadde du? Sjokkerende!

 

Tror ærlig talt ikke jeg ville ha droppet...

 

Jeg har lest litt her, og har en mening å komme med ang.dette

Penger styrer verden og mye vil ha mer alltid!!. Å kjøpe kjærlighet er lett. Hvis du kommer i kontakt med riktig person som er: Søt, sjarmerende og snill uten resurser, og vedkommende blir dynket med penger, så kommer forelskelsen før eller siden. Det er akkurat som ett kjempegodt måltid, den beste middagen du har smakt. Det gir en glede som smitter over på personen. Altså, ikke glem virkelighetsoppfatningen her.. Har man 100 mill på bok og ser ut som ett opphakket tomatskur i ansiktet hadde jeg seff droppet, men du skjønner poenget mitt!=)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så veldig sansen or gutter som åpenbart bryr seg masse om utseende sitt. Dvs. velstelt hår(sånn homsepatruljen frisyrer for å sammenligne), skikkelig solariumsbrune og perfekte øyebryn (da tror jeg de liksom har nappet dem), oppførsel der man skjønner at de er opptatt av seg selv og at de ser bra ut.

 

Nei, jeg liker ikke gutter som bruker lang tid foran speilet!

 

Gutta skal være barske, tøffe, være litt bustete på håret og ikke være tipp topp velstelt :cool: Og at de har muskler uten at de må vise de frem i trange t-skjorter "se på meg så hvor deilig jeg er" - klær.

 

De skal være kjekke og attraktive uten at de vet det selv type ting,,,

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Personlighet er det som gjør en person attraktiv, og jeg akkurat lik som den personen som skrev at hun ikke "tenner" på en person før hun kjenner ham. Unntaket er selvfølgelig dersom man befinner seg i en intim situasjon (der kommer berøring inn i bildet) Når det gjelder å gjøre et bra førsteinntrykk, kan jeg si at jeg personlig først ser på øynene. Blikket er utrolig viktig. Store, dype, lyse øyne, i kombinasjon med en mørk, mystisk og manndig attitude er fantastisk... :love: Når det gjelder selvtillit så er jeg faktisk motsatt av de som synes dette er attraktivt. God selvtillit går ofte over til innbilskhet, noe som er det med usjarmerende som finnes. Ydmykhet og høflighet er viktig.

Kroppen spiller egentlig ingen rolle, så lenge han er "større" enn meg - det vil si høyere, og ikke tynnere. Jeg liker dessuten menn som er litt dominerende, det har med maskulinitet å gjøre. Tøffelhelt-attitude er turnoff for meg... Det samme gjelder gutter som er tydelig veldig opptatt av utseende; solariumbrun, alt for fancy klesstil osv :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke jente og burde vel derfor ikke blande meg inn i denne tråden, men ... ville bare presisere et par ting, slik at jentene som svarer kan spesifisere litt nærmere hva de mener ang. disse tingene, dersom de teller for dem:

 

- Selvtillit og selvfølelse er to forskjellige ting. Det vi ofte gjør er å nevne begge under én betegnelse: selvtillit. Men det blir feil, fordi som oftest mener man selvfølelsen istedet. Selvtillit er en egen tro på at man klarer noe, f.eks. å få jobb, en god eksamen, å få dame, o.l. Tro på egne evner går også inn under dette. Selvfølelse er ens indre trygghet, hvordan man ser på seg selv og sin verdi i forskjellige perspektiv, o.l. Dessuten må man skille på reell selvfølelse og selvtillit, og det som vises utad. Ikke alle har behov for å vise seg frem, for å si det slik. Antagelig er behovet for å eksponere sin personlighet omvendt proporsjonal med mengden av selvfølelse.

 

- Muskler er også veldig forskjellige. F.eks. er det stor forskjell på strandmuskler og arbeidsmuskler. Strandmuskler er synlig overdimensjonert og gjerne oppnådd på helsestudio med anabole steroider i kosten. Arbeidsmuskler oppnås gjennom hardt kroppsarbeid og gjør kroppen (og skjelettet) hardere, tettere og mer senete. Arbeidsmuskler blir gjerne også bedre fordelt over hele kroppen, fordi de kommer av naturlige bevegelser og ikke pumping i en og samme stilling, som strandmusklene.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Gutter er veldig ulike alle sammen.

 

Når det gjelder det fysiske utseendet, der jeg kun ser på gutter på gata feks, ja så er det jo enkelte ting jeg synest er mer pent og tiltrekkende enn andre ting. At noen jenter her sier at de ikke legger merke til utseendet er bare sprøyt!! Jeg kan si meg enig i at utseendet ikke er avgjørende for om man liker en person eller ikke, man kan bli betatt og forelsket om personen har bra personlighet.

 

Men alle mennesker ser forskejll på stygt og pent, de skiller mellom ting de liker og ting de synest er frastøtende. Uansett hva de sier!!

 

Selv så synest jeg at en fin gutterumpe er noe som tiltrekker øynene mine oppmerksomhet. Det er umulig å la være å se på en fin rumpe som går fremfor meg, om jeg liker den, he he.

 

Ellers så er jo en noenlunde slank kropp penest visuelt sett. En pen kropp i mine øyner kan være veldig mangt, men det har vel ikke skjedd at jeg har syntest at dvaske kropper, eller feite, har vært vakkert.

 

Visuelt sett er ofte gutter som har smale hofter, og litt bredere skuldrer fint. Men det som er viktig er at en slik proporsjon ikke nødvendigvis alltid er pent! Gutter som trener alt for mye vekter, og som kanskje har fått seg disse proporsjonene trenger ikke være hotte, de kan faktisk være litt turn off.

Dersom det ser naturlig ut, og gutten trener litt, men ikke overdriver, så er det noe som er mye mer tiltrekkende og pent.

 

Uansett...gutten bør ha mindre rumpe enn jenter, altså...de må ikke ha breie feminine hofter og rumper.... :nei:

 

Ellers vil jeg vel si at det er mye på mannekroppen som jeg liker. Fine lår er pent...armer, nakke, skuldrer...ja og så et fint smil.

 

For at dere gutter ikke skal missforstå....en potensiell kjæreste trenger ikke nødvendigvis se ut som en gud. Det er mye mere som teller ved et forhold, da betyr personligheten mye mer.... HUsk..man kan være i stand til å vite hva som er pent og sexy på en gutt, samtidig som man også vet hva som er gode kriterier å vektlegge i et forhold.

Mulig unge jenter tenker at personlighet er mest avgjørende, men dette kommer kanskej at av unge jenter omgåes unge gutter, og de fleste unge gutter ser faktisk ganske allrighte ut:) Når man blir eldre, begynner kanskje ting å ta et helt annet perspektiv... fordi man da omgåes gutter på egen alder, og gutter fra alderen 25 og oppover har en større hyppighet av overvekt, utrenthet, ect....Derfor tror jeg kanskej at eldre kvinner er mer bevisst på at det finnest fint og mindre fint utseendet. Men jeg tror ikke at eldre kvinner ikke vektlegger personlighet ved partnervalg....personlighet tror jeg alle mennesker vektlegger, uansett om man er gammel eller ung, mann eller dame...

Lenke til kommentar

Det her varierer jo 100% fra person til person.

Men jeg syns sixpack er skikkelig turn-off. Og ekstremt tynne gutter.

Skal gjerne ha noe å ta i. Ellers teller jo oppførsel og selvtillit veldig mye. Og at de tørr å vise fram kroppen sin og ikke bare gjemme seg under dyna^-^

Sosial status har i hvertfall ingenting å si btw.

Lenke til kommentar
Mitt inntrykk er at jenter stort sett ikke tenner på menn i det hele tatt, men kun trenger menn til å få barn med. Deretter er det jevnt slutt på tenningen hos de fleste damer har jeg inntrykk av.

 

Haha, det var deprimerende men sikkert veldig mye sant:P Det er derfor halvparten sier at de tenner på alt på kjedelige ting som hender og intelligens osv.

Lenke til kommentar

Jeg husker på ungdomsskolen, da 93,62736 % av jentene sikla etter guttene med 2,5435 liter voks i håret, bukser til 2000 KR, osv (sosser).

 

Jeg vet dette er mest i ungdomsskole tia, men jeg tror også litt eldre jenter tenner på gutter som er, ja rett og slett litt sossete. (hater det ordet, føler meg som en 13 åring :tease: )

 

Mulig jeg tar 100% feil, eller?

Lenke til kommentar
Jeg husker på ungdomsskolen, da 93,62736 % av jentene sikla etter guttene med 2,5435 liter voks i håret, bukser til 2000 KR, osv (sosser).

 

Jeg vet dette er mest i ungdomsskole tia, men jeg tror også litt eldre jenter tenner på gutter som er, ja rett og slett litt sossete. (hater det ordet, føler meg som en 13 åring :tease: )

 

Mulig jeg tar 100% feil, eller?

 

Gi meg hanekam, sæggebukser og hettegensre!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Menn skal selvfølgelig være dominante! Er ganske lei av gutter som blir sure når jeg sier det. Tøffelhelter er SÅ turn-off! Synes dessuten det er rart at mange jenter nevner ordet "snill". Hva menes med det ordet, da? Jeg tenner heller på såkalte "slemme" menn (jeg sier menn og ikke gutter, for jeg liker de litt eldre). Det kommer jo an på hva man legger i ordet, det. Det bør jo ikke bety at han mishandler deg psykisk (Litt mishandling fysisk er jeg ikke imot, he he). :p

 

Når det gjelder utseendet, skal han helst ikke ha så mye hår på hodet, og i hvertfall ikke langt hår! Har heller aldri blitt tent av menn med bart.

 

Og så en ting til slutt: Å si at jenter ikke tenner på gutter i det hele tatt, er helt kvalmt å høre på. Selvfølgelig er ikke det sant! :nei:

Lenke til kommentar
Menn skal selvfølgelig være dominante! Er ganske lei av gutter som blir sure når jeg sier det. Tøffelhelter er SÅ turn-off! Synes dessuten det er rart at mange jenter nevner ordet "snill". Hva menes med det ordet, da? Jeg tenner heller på såkalte "slemme" menn (jeg sier menn og ikke gutter, for jeg liker de litt eldre). Det kommer jo an på hva man legger i ordet, det. Det bør jo ikke bety at han mishandler deg psykisk (Litt mishandling fysisk er jeg ikke imot, he he). :p

 

Ja. Der sier du noe. Partneren min være dominant, ellers funker det ikke. Nå er jeg bevisst ganske underdanig, derfor er det ikke vanskelig å se hvem som er villig til å ta på seg den dominante rollen.

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke slik at menn enten er dominante eller tøffelhelter. De fleste passer nok ikke inn i denslags stereotyper. Jeg kan være enten eller, eller både og. Det spørs på hva jenta ønsker (les: trenger).

 

Men det naturlige for meg er et likeverdig forhold. Dvs. at det er det jeg foretrekker i et forhold. Dersom hun ikke ser seg selv som likeverdig med meg, eller ser meg som mindreverdig, mister jeg fort interessen. For meg blir et langvarig forhold hvor partene ikke ser på hverandre som likeverdige for primitivt og dumt. Men dessverre er det langt mellom partnere som virkelig ønsker et likeverdig forhold.

 

Når det gjelder mer tilfeldige og kortvarige forbindelser spiller det ingen rolle for min del. Det kan være artig å leke rollespill. Hvis jeg må velge mellom dominant og tøffel, vil jeg helst spille dominant. Men i lengden blir det kjedelig å leke samme lek hele tiden.

Lenke til kommentar
Hva en jente tenner på varier (som sagt mange ganger allerede) fra person til person. Jeg personlig liker litt mørke og mystiske gutter, om dere skjønner? Litt stille, men ikke vanskelig å prate med. Liker det ikke altfor veltrent, men mer normal med brede skuldre. Mørkt hår og blåe øyner. Er han morsom og liker ironi; I'm in :D

 

Du beskrev meg perfekt. møttest? ^^

Lenke til kommentar
Nå er det vel ikke slik at menn enten er dominante eller tøffelhelter. De fleste passer nok ikke inn i denslags stereotyper. Jeg kan være enten eller, eller både og. Det spørs på hva jenta ønsker (les: trenger).

 

Men det naturlige for meg er et likeverdig forhold. Dvs. at det er det jeg foretrekker i et forhold. Dersom hun ikke ser seg selv som likeverdig med meg, eller ser meg som mindreverdig, mister jeg fort interessen. For meg blir et langvarig forhold hvor partene ikke ser på hverandre som likeverdige for primitivt og dumt. Men dessverre er det langt mellom partnere som virkelig ønsker et likeverdig forhold.

 

Når det gjelder mer tilfeldige og kortvarige forbindelser spiller det ingen rolle for min del. Det kan være artig å leke rollespill. Hvis jeg må velge mellom dominant og tøffel, vil jeg helst spille dominant. Men i lengden blir det kjedelig å leke samme lek hele tiden.

 

Du sier at menn ikke er enten eller. Mener du at kvinner er det, da?

 

Jeg skjønner at noen mennesker kjeder seg fort og trenger rollespill (selv om jeg aldri blir lei av å være underdanig :) ), men ikke sånn som jeg opplevde det en gang: Det begynte å bli hett mellom meg og en type, men så hvisket han noe i øret mitt som var så turn-off at jeg ikke ville mer. Det var som å få en bøtte med kaldt vann over ansiktet. Eller for å si det på en annen måte, det var som å kjøre mot et bestemt mål og så plutselig bli bedt om å rygge bakover, fra målet. Ikke noe moro i det hele tatt. :nei:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...