Gå til innhold

Total War: RTW og MTW over nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde jeg gjerne gjort om det ikke hadde vært for at det dukker opp problemer 70% av gangene du prøver å starte en kamp. De gangene jeg har klart å få startet en kamp har problemene i 20% av tilfellene problemene oppstått i kampen. Og de siste resterende 10% er du heldig om du finner frem til. MPn har jeg prøvd på 3 forskjellige PCr uten merkbar forskjell.

 

Føler ikke for å slakte multiplayeren, men den virker i alle fall ikke i mitt tilfelle, derfor spiller jeg ikke nei.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde idag med M2TW, på grunn av denne tråden, og det funket helt greit, litt hakking, men ikke problematisk. Det morsomste tror jeg er å spille lag mot hverandre, men jeg er med på alt! Bare at jeg har begrenset med tid, og også frykter at 4 eller 6 spillere kan være formye for maskinen min.

 

Nicket mitt er magicgunnar.

Lenke til kommentar

spillte lan jeg da, men mTW funker ikke på dataen min lenger:( eller rettere sagt så funker ikke vinduet som kommer opp når du setter inn CD'en, så jeg tabba meg ut når jeg ksulle prøve å reinstalere. spillte hos en venn, det var dritfett, cheesemongeren brukte en hel elefant hær mot min byzantine hær, jeg tokk 4 av hans og han slakta 2.1k av mine folk :p

Lenke til kommentar
Jeg og Okstad fra forumet spillte en del Medieval 2, kan hende jeg stikker innom noen dager.

Hadde vært digg med en clan da. :tumbleup:

Spillte også en del rome online, men fåkke installert det nå så blir ikke noe av det.

Nick: Macisum

 

OT: Oppfinnsomme nick IamBored :p

9161101[/snapback]

 

Jeg spiller i en clan og har vært der nesten 2 år(siden rtw). Du lærer spillet mye raskere og har bestandig noen og spille med.

Vist noen er interesert, www.gerudo.trap17.com

Lenke til kommentar
Jeg og Okstad fra forumet spillte en del Medieval 2, kan hende jeg stikker innom noen dager.

Hadde vært digg med en clan da. :tumbleup:

Spillte også en del rome online, men fåkke installert det nå så blir ikke noe av det.

Nick: Macisum

 

OT: Oppfinnsomme nick IamBored :p

9161101[/snapback]

 

Jeg spiller i en clan og har vært der nesten 2 år(siden rtw). Du lærer spillet mye raskere og har bestandig noen og spille med.

Vist noen er interesert, www.gerudo.trap17.com

9162699[/snapback]

 

Hva heter clanen din a?

Lenke til kommentar
Jeg og Okstad fra forumet spillte en del Medieval 2, kan hende jeg stikker innom noen dager.

Hadde vært digg med en clan da. :tumbleup:

Spillte også en del rome online, men fåkke installert det nå så blir ikke noe av det.

Nick: Macisum

 

OT: Oppfinnsomme nick IamBored :p

9161101[/snapback]

 

Jeg spiller i en clan og har vært der nesten 2 år(siden rtw). Du lærer spillet mye raskere og har bestandig noen og spille med.

Vist noen er interesert, www.gerudo.trap17.com

9162699[/snapback]

 

Hva heter clanen din a?

9171521[/snapback]

 

 

Warriors of Crom. online tag: (WoC-name

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...