G25Testdrive Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Skulle gjerne hatt litt hjelp av en som har test drive unlimited og Logitech G25.. Hvordan skal jeg gå frem i konfigurasjonen for å få til å h-giringen på test drive? Hva må jeg gjøre inne på profilen til rattet og hva må jeg gjøre på spillet sin konfigurasjon, for å få h-giringen til å virke i spillet? Er desperat etter å få det til!! Please kan noen hjelpe meg! Mvh Sondre
-sparks- Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 gå inn på options til tdu og der skal det stå H-gear elns ett sted... den som leter finner
bIsk0p Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Hvordan er støtten på G25 i TDU? Jeg tenker på å skaffe meg ratt, står mellom MOMO og G25. Tar MOMO hvis det ikke er noen bra spill som støtter H-giren..
G25Testdrive Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 Har trykket ned H-Shifter knappen, men det fungerer ikke det heller.. Hvordan setter jeg på "hold button for Gear"?
G25Testdrive Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 Hvis jeg var deg, så hadde jeg kjøpt meg G25, jeg fikk det i går, men etter den testingen jeg har drevet med så virker det som at det er et kjempe flott ratt å kjøre med!
Karl-Peder Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 bIskOp Jeg har Momo, og kan si så mye som at det i hvert fall er et knallgodt ratt.
Aasgaard Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 (endret) MOMO er et meget godt ratt, men G25 er klart bedre (og dyrere). Alt av gode bilsimulatorer støtter jo G25. Selv synes jeg ikke at H-giret er det viktigste (veldig moro, for all del), men analog clutchpedal har utrolig mye å si i simulatorer som GTR, RACE og Live for Speed. Endret 13. juli 2007 av Aasgaard
bIsk0p Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 MOMO er et meget godt ratt, men G25 er klart bedre (og dyrere). Alt av gode bilsimulatorer støtter jo G25. Selv synes jeg ikke at H-giret er det viktigste (veldig moro, for all del), men analog clutchpedal har utrolig mye å si i simulatorer som GTR, RACE og Live for Speed. 9067922[/snapback] Jeg kan si meg enig at clutchen er et stort pluss, men må si at 6 trinns h-gir virkelig får meg til å smile! Det blir nokk et G25 ratt på neste lønning, er ikke heeelt sikker på hvilke spill jeg skal skaffe meg. Race virker veldig bra, prøvde det på min gamle PC (lagga litt) Live For Speed har jeg og testa, med mus, tror ratt virkelig vil gjøre disse spillene bra! Så tenker at jeg begynner med gratis LFS og ser hvor mye brukt rattet blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå