Gå til innhold

Hva sa de når 24 sluttet idag ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morra mi er så forskrudd i hue som skrudde av TV akkurat i det 24 sluttet og skrudde den på igjen etterpå alt jeg rakk å høre var:

"Orker du ikke å vente en uke til neste episode har du nå muligheten til ........."

Altså resten hørte jeg ikke da TV'n ble skrudd av så om noen vet om en måte å se nyere/senere episoder av 24 på utenom å måtte laste dem ned så tar jeg gjerne imot info om det :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Morra mi er så forskrudd i hue som skrudde av TV akkurat i det 24 sluttet og skrudde den på igjen etterpå alt jeg rakk å høre var:

"Orker du ikke å vente en uke til neste episode har du nå muligheten til ........."

Altså resten hørte jeg ikke da TV'n ble skrudd av så om noen vet om en måte å se nyere/senere episoder av 24 på utenom å måtte laste dem ned så tar jeg gjerne imot info om det :thumbup:

9062456[/snapback]

tv2.no

webtv, koster 30kr i uka

:)

Skrevet
eller så heter pluginnen "Divx web player"

9063375[/snapback]

Jepp den har jeg ;)

Bruker Opera :love:

Men det funker på eldre sesonger, men der hakket det så at om jeg så skulle få sesong 6 til å funke så ville det hakket noe sykt så det er ikke verdt det ....

Vet min DSL sucks :thumbdown:

Skrevet

Er bare "stage 6" (vet ikke hva det betyr) som er bra kvalitet. Hvor hver episode du steamer tar 350mb.

IE som jeg bruker installerer automatisk divx web player når jeg viste en Divx film for første gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...