Gå til innhold

Diskusjonstråd om Sonys pressekonferanse på e3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde håp om at vi skulle få noen nye spill dette året, men det var vel kanskje litt vel optimistisk. I tillegg skulle jeg gjerne sett at Epics PS3 spill var noe annet enn UT3, f.eks Unreal 3....

 

Ellers en god konferanse. Bortsett fra Killzone 2 så er det ingen av disse titlene som er noe for meg, men jeg tror dette er en solid line-up for 2008 for Sony sin del. Mens MS ser ut til å ha de sterkeste kortene i 2007 har Sony foreløpig grepet på 2008. Nå må MS vise sine 2008 titler senere i år for å holde unna.

Lenke til kommentar
Mens MS ser ut til å ha de sterkeste kortene i 2007 har Sony foreløpig grepet på 2008. Nå må MS vise sine 2008 titler senere i år for å holde unna.

9055116[/snapback]

Enig, MS startet sin konferanse med å si at alt vi fikk se kommer i år (med unntak av RE5). Synes de skulle vist litt fra 2008 også, slik Sony gjorde. Fable 2, Alan Wake, og kanskje noen overraskelser eller tre for å nevne noen eksempler. Men Sony hadde heller ikke de store overraskelsene på lur så.

 

1 år til neste gang, gleder meg allerede. Artig å være gamer å se alle E3 konferansene hvert år. Hver konsoll har sine godbiter, ingen tvil om det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Uten tvil den beste konferansen av de tre. Det var heller ikke her noen store annonseringer eller noen overaskelser, men i og med ingen av de to andre hadde det heller gjør ikke det noe.

Jack Tretton hadde også en meget god scene opptreden. Reggie og Peter Moore stoppet liksom opp etter hver setning i påvente av applaus (som aldri kom), og det hele ble bare irriterende etter 5 minutter. Den aktive bruken av Home var også en meget god ide og en fin måte å få vist det frem på.

De fokuserte nesten hele tiden på spillene, og viste frem helt nye og kjente spill i en blanding som aldri gjorde konferansen kjedelig. EchoChrome virket spesilet spennende for min del. Hideo Kojima med en ny trailer var også en hyggelig overraskelse, jeg gleder meg bare enda mer over spillet som også skal lanseres samtidig over hele verden. Gt5 såg også fristende. Jeg vet ikke hvordan de klarte det, men sammenliknet mot MS-konferansen følte jeg at Sony presenterte de mest interessante spillene, og så vidt jeg skjønte ville alle være ute før mars neste år. Skulle disse tre konferansene bli avgjørende for hvilken konsoll jeg skulle kjøpt i dag, hadde ps3 blitt mitt valg.

 

På den negative siden(om det er noe slikt) sjønner jeg forsatt ikke hypingen av Killzone 2, det var utvilsomt høydepunktet til sony med et lite lysshow før og etter traileren.

Og det vi såg av Little Big Planet styrket mine mistanker om spillet, jeg liker ikke all pratet om community før de vet om det i det hele tatt vet om det blir et bra spill.

 

EDIT:leif

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Uten tvil den beste konferansen av de tre. Det var heller ikke her noen store annonseringer eller noen overaskelser, men i og med ingen av de to andre hadde det heller gjør ikke det noe.

Jack Tretton også hadde en meget god scene opptreden. Reggie og Peter Moore stoppet liksom opp etter hver setning i påvente av aplaus (som aldri kom), og det hele ble bare irriterende etter 5 minutter. Den aktive bruken av Home var også en meget god ide og en fin måte å få vist det frem på.

De fokuserte nesten hele tiden på spillene, og viste frem helt nye og kjente spill i en blanding som aldri gjorde konferansen kjedelig. EchoChrome virket spesilet spennende for min del. Hideo Kojima med en ny traielr var også en hyggelig overraskelse, jeg gleder meg bare enda mer over spillet som også skal lanseres samtidig i hele verden. Gt5 såg også fristende. Jeg vet ikke hvordan de klarte det, men sammenliknet mot MS-konferansen følte jeg at Sony preseterte de mest interessante spillene, og så vidt jeg skjønte ville alle være ute før mars neste år. Skulle disse tre konferansene bli avgjørende for hvilken konsoll jeg skulle kjøpt i dag, hadde ps3 blitt mitt valg.

 

På den negative siden(om det er noe slikt) sjønner jeg forsatt ikke hypingen av Killzone 2, det var utvilsomt høydepunktet til sony med  et lite lysshow før og etter traileren.

Og det vi såg av Little Big Planet styrket mine mistanker om spillet, jeg liker ikke all pratet om community  før de vet om det i det hele tatt vet om det blir et bra spill.

9055237[/snapback]

 

Øhhh.. Akkurat XD

Lenke til kommentar
Du finner den på Playstation Store tenker jeg...

Alle Trailerene fra E3 greia er der inne nå

9055297[/snapback]

 

 

jepp! legges ut masse trailere as we speak på us store

9055314[/snapback]

 

Men kan man laste ned hele greia te Sony?? Noen som vet det?? Press conferencen??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...