Goliath Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Når jeg patcher min HoMM 5, står det at H5_game.exe er låst og jeg kan velge mellom Ignorere, Prøv igjen eller Avbryt. Har bare tatt ignorere og har patchet opp til v.1.05 men fortsatt så står det v.1.1 i menyene. Hvordan vet jeg at spillet har blitt patchet ordentlig? "Check for Updates" sier at det ikke er noen flere oppdateringer, da v.1.05 er den siste men fortsatt usikker på om spiller ER patchet eller ikke pga "feilmeldingen". Noen?
Goliath Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Fikk det til! Måtte avinstallere spillet først, avslutte så og si alle prosessene på maskinen og så patche opp til v1.5 (fem patcher) ..
NorvegianDad Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Er det komt mye gøy i de nye patchene da? Lenge siden jeg har soillt det nå..fikk litt lyst å ta det opp igjen. Er det 1.5 på xp'en?
Goliath Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 (endret) Sjekk selv http://dump.itstudent.net/div/Readme%201.5.txt Endret 11. juli 2007 av überGoliath
NorvegianDad Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 se der ja,tror nesten jeg må laste ned..er det flere enn meg som opplever at datamotstanderne bruker vanvittig lang tid på å ta turen sin? Uten at det lagger i det hele tatt ellers når jeg spiller. Jeg spiller stort sett på full grafikk,(dvs i 1280*1024 LCD skjerm)men det hjelper ikke i det hele tatt om jeg tar ned på grafikken heller..
NorvegianDad Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 holder på no,bruker bare upgrade launcheren jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå