Gå til innhold

Hvor kan man følge E3 live?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen Canaler fra canal Digital eller noe som sender det?? Bedre å se det på stor Skjermen i stua.. Men kan koble PC til TV'en da! Men??

Er det Gamespot som er best da eller? Er det et sted man kan se det som bare er fra Sony?? Går det fra sony her http://www.us.playstation.com/ ?? Når klokka starter det??

9046894[/snapback]

 

 

Nå er det NOK! Les første side da FFS , skal da ikke være no vansklig det

 

* 20:30 - Sony Press Conference

Lenke til kommentar
Har ingen av folka her jobb elr?  bare jeg som må på jobb tidlig i morra og Pcen på jobb funker ikke til VGTV og Youtube engang så da får ikke jeg sett på MS sin del :(

9047128[/snapback]

Vel.. Ferien er til for og nerdes bort :wee:

Det er vel en av fordelene ved og ikke ha sommerferie. (Jada, jeg går glipp av.. lærdom som kunne fulgt meg resten av livet og det faktum at "arbeidet adler mannen".. men jeg tror jeg skal klare meg)

*le*

Lenke til kommentar

Jeg går mellom og sitte oppe og vente eller og sove i 2 etapper i natt, heller vel mot det første kjenner jeg min døgnrytme rett..

 

Er på ferie hos min mor og hun lurte på hva slags galskap som fikk meg opp så tidlig.

Da jeg forklarte at nerden i meg ikke klarte å la vær, spurte hun om ikke nerden skulle ha ferie også.hehe

At det skal være så vanskelig og forstå at dette er jul, bursdag og 17.mai på samme tid :roll:

 

Can`t wait for that tattoo!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...