Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Vigo.no svarer ikke. Uproft system!


Anbefalte innlegg

Vigo.no jeg skriver passordet og brukernavnet som jeg fikk i mailen for ca et år siden. Det virker så klart ikke, så ber jeg dem om å få sende meg et nytt passord, det klarte de selvfølgelig ikke. Jeg har sjekket spamfilteret også, hva skal jeg gjøre da?

 

Btw man kommer automatisk inn andre året på vgs. hvis man går idrett?

Endret av skinnbanken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, du er ikke automatisk videre. Men du sier det passordet du fikk for et år siden?, jeg håper ikke du snakker om det du fikk på u. skolen, men at du mener det du fikk 1. året på vgs?

9030902[/snapback]

Eh du dreit deg desverre ut.

Man kommer automatisk videre når man går idrett. Hvordan kan du si at man ikke gjør det?

 

GJØR MAN IKKE? hva må jeg gjøre for å komme inn da.OLØ

Lenke til kommentar
Nei, man kommer ikke automatisk videre til neste årstrinn uansett hvilken linje man går. Må søke videre på samme måte som ved VG1, bare at man søker på grunnlag av VG1 karakterene og ikke u.skole.

9032877[/snapback]

Ok så jeg har ikke søkt, hva faen a?

Hva skal jeg gjøre nå?

Er du sikker på det?

Lenke til kommentar
Nei, du er ikke automatisk videre. Men du sier det passordet du fikk for et år siden?, jeg håper ikke du snakker om det du fikk på u. skolen, men at du mener det du fikk 1. året på vgs?

9030902[/snapback]

Eh du dreit deg desverre ut.

Man kommer automatisk videre når man går idrett. Hvordan kan du si at man ikke gjør det?

9032763[/snapback]

Har du fått noe informasjon et eller annet sted om at du automatisk kommer videre? I så tifelle er det vel greit. Kan jo være det er noe eget med idrettslinjene..

Lenke til kommentar
Nei, du er ikke automatisk videre. Men du sier det passordet du fikk for et år siden?, jeg håper ikke du snakker om det du fikk på u. skolen, men at du mener det du fikk 1. året på vgs?

9030902[/snapback]

Eh du dreit deg desverre ut.

Man kommer automatisk videre når man går idrett. Hvordan kan du si at man ikke gjør det?

9032763[/snapback]

Har du fått noe informasjon et eller annet sted om at du automatisk kommer videre? I så tifelle er det vel greit. Kan jo være det er noe eget med idrettslinjene..

9032964[/snapback]

Lærern min sa at man er inne for 3 år. Men kanskje man må søke hvert år for ordenens skyld?

 

Poenget med tråden var jo: Hvordan får jeg tak i passord?

Lenke til kommentar
Poenget med tråden var jo: Hvordan får jeg tak i passord?

9032975[/snapback]

Ring inntakskontoret i fylket ditt i morgen og snakk med dem. De vet bedre enn alle her på forumet.

Husk at du må ringe i kontortiden, så det nytter ikke å ringe kl 8 om kvelden.

9032913[/snapback]

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Du bør sjekke mattekunnskapene dine, gutt. Er 23, blir 24 i september. Og det jeg sier der er ikke tullsnakk, men informasjon jeg fikk i samtale med rådgiver på en videregående skole tidligere i år. Selvfølgelig er det mulig idrettslinjen oppererer med 3-for-1 når det gjelder søking, har aldri spurt spesifikt om det. Men er hvertfall vanlig praksis med at du søker for hvert år og trodde det også gjaldt idrett siden man nå har fritt valg av skole, noe som ikke var praksis før.

9033141[/snapback]

Hæ. Jeg så bare over at du var født i 1983, og tenkte at du var sikkert 24år. Visste ikke at du ble 24 i september. JEg spurte om

 

Jeg skrev klart og tydelig i førstepost: Btw man kommer automatisk inn andre året på vgs. hvis man går idrett?

 

Så kommer du til meg nå å skriver masse linjer med masse vanskelige ord og prøver å leke smart. Kan du ikke bare svare enkelt og greit:

 

Unnskyld jeg skal lese ordentlig neste gang før jeg poster noe?

Lenke til kommentar
Nei, man kommer ikke automatisk videre til neste årstrinn uansett hvilken linje man går. Må søke videre på samme måte som ved VG1, bare at man søker på grunnlag av VG1 karakterene og ikke u.skole.

9032877[/snapback]

Ok så jeg har ikke søkt, hva faen a?

Hva skal jeg gjøre nå?

Er du sikker på det?

9032889[/snapback]

 

Jeg har ikke søkt til tredjeåret på allmenn, har også hørt at man kommer automatisk inn. Vet ikke hvordan det er med idrett, men regner med at man gjør det der også, siden man ikke velger nye retninger som de feks gjør på mekken.

 

Men hvis du tror du kommer inn, hva skal du med passordet?

Lenke til kommentar
Du bør sjekke mattekunnskapene dine, gutt. Er 23, blir 24 i september. Og det jeg sier der er ikke tullsnakk, men informasjon jeg fikk i samtale med rådgiver på en videregående skole tidligere i år. Selvfølgelig er det mulig idrettslinjen oppererer med 3-for-1 når det gjelder søking, har aldri spurt spesifikt om det. Men er hvertfall vanlig praksis med at du søker for hvert år og trodde det også gjaldt idrett siden man nå har fritt valg av skole, noe som ikke var praksis før.

9033141[/snapback]

Hæ. Jeg så bare over at du var født i 1983, og tenkte at du var sikkert 24år. Visste ikke at du ble 24 i september. JEg spurte om

 

Jeg skrev klart og tydelig i førstepost: Btw man kommer automatisk inn andre året på vgs. hvis man går idrett?

 

Så kommer du til meg nå å skriver masse linjer med masse vanskelige ord og prøver å leke smart. Kan du ikke bare svare enkelt og greit:

 

Unnskyld jeg skal lese ordentlig neste gang før jeg poster noe?

9033161[/snapback]

 

Jeg prøvde bare å hjelpe, det såg ut som om du spurte om du automatisk gikk videre til neste år, noe jeg trodde du ikke gjorde. Så skrev du at læreren din hadde sagt at du var inne for 3 år, så derfor begrunnet jeg hvorfor jeg svarte som jeg gjorde. Det med alderen er uvesentlig, side mitt innlegg refererte til et innlegg det stod jeg var 26, og at jeg kom med tullprat.

 

Anyways, gjør som han over her sier, ring inntakskontoret i morgen :)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke søkt til tredjeåret på allmenn, har også hørt at man kommer automatisk inn. Vet ikke hvordan det er med idrett, men regner med at man gjør det der også, siden man ikke velger nye retninger som de feks gjør på mekken.

 

Men hvis du tror du kommer inn, hva skal du med passordet?

9033202[/snapback]

I Hordaland må man søke til tredjeåret på allmenn. Punktum.

At man kommer automatisk videre synes jeg høres litt rart ut. På videregående kan man ta friår når man vil, og et automatisk system stenger for dette.

Lenke til kommentar
Skolens rådgiver gikk rundt i alle klassene og spurte om noen skulle bytte skole året etter eller gjøre noe annet, så jeg kan ikke se hvordan det stenger for det.

9033369[/snapback]

Da tenker jeg at rådgiver legger inn en kjapp søknad for alle som ikke skal bytte eller noe annet spesielt. Det er som oftest kjappere enn at 150 sløve 17-18-åringer skal gjøre det hver for seg.

Og hvis det er slik jeg tror, så er det ikke et automatisk system.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...