Gå til innhold

Starte ny char etter 1 års pause. Trenger tips


Anbefalte innlegg

Hei, etter ca 1 års pause har eg tenkt å starte ein ny char. Denne skal kun brukes til PvP og mid game instancer. Hvilken klasse burde eg velge da det for det meste er solo spilling eg vil ha ? Pally er utelukket da eg har ein i fra før.

 

Er warior eller druid noe å anbefale. Vill ha noe som gjøre bra damage

Endret av albions
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Warlock. Beste klassen i spillet atm i PVP og solo play.

9028673[/snapback]

 

 

Er det mulig å skaffe seg tålig bra utstyr til denne klassen uten å måtte tilbringe resten av livet i ein guild. Har lyst til å få det meste av utstyret mitt fra PvP. midgame instancer og AH

Lenke til kommentar
PvE gear funker dårlig for en warlock hvis du går fullt ut PvP uansett.

Og selv med dårlig gear så kan du greie deg ganske bra mot de fleste klasser selv om de over-gearer deg, bare du har litt hp.

9028715[/snapback]

12 stam sockets i battlecast/shadoweave er vel ikke helt borte til pvp det da? :D

Lenke til kommentar

Nesten eneste måten å å få bra PVP gear på, er å drive med PVP. Vanskelig å få gear med ressilience uten å PVPe for det.

 

Ressilience er btw en ny stat i TBC som reduserer sjanse for å bli critta på, og menged damage man blir critta på... Alfa omega i PVP these days..

Lenke til kommentar

Tror ikke druid er noe å satse på om du vil gjøre stor damage, det er en kombiklasse som kan litt av hvert (tanking, dps, healing), men som ikke kan matche de mer spesialiserte klassene på det uten å virkelig være dyktig/bra gear (selv om det finnes unntak). Da ville jeg heller gått for en warlock, mage, rogue eller eventuelt paladin (paladin er jo overlevelsesdyktig også). Kommer an på om du liker melee eller ranged attacks...selv foretrekker jeg spellcastere, særlig warlock. Mainen min er druid, men det er PvE ...

Endret av Nexuss
Lenke til kommentar
Tror ikke druid er noe å satse på om du vil gjøre stor damage, det er en kombiklasse som kan litt av hvert (tanking, dps, healing), men som ikke kan matche de mer spesialiserte klassene på det uten å virkelig være dyktig/bra gear (selv om det finnes unntak). Da ville jeg heller gått for en warlock, mage, rogue eller eventuelt paladin (paladin er jo overlevelsesdyktig også). Kommer an på om du liker melee eller ranged attacks...selv foretrekker jeg spellcastere, særlig warlock. Mainen min er druid, men det er PvE ...

9029482[/snapback]

Vil nå ikke akkurat si at Paladin har stor damage da. Druid derimot gjør mye damage, i både feral og balance specc.

Lenke til kommentar
Åssen realm starter du opp på? :)

9029020[/snapback]

 

 

Ingen aning, hvilken PvP server er anbefalt når man vill starte fra begynnelsen, vill starte på low pop realm med nye spillere.

9029361[/snapback]

 

De nyeste realmene (de er fra TBC- launch) sliter ganske kraftig, ettersom jeg har forstått. De fleste store guilds har/skal migrere vekk fra dem, og de sliter med uendelige køer i BG's (og når de endelig kommer inn er det 15 vs 2 H vs A).

Elendig AH er det også.

 

Det er endel som har startet opp på Sylvanas, kanskje det er noe å henge seg på der?

Jeg har forresten sendt en druid (29) og en spriest (42) dit idag. De var på Sporregar, en av de nye serverene, men jeg orka ikke være der lengre...

Lenke til kommentar

Jeg starter en UD Warrior som jeg skal levle litt på nå og forresten, på Sylvnas. Har en 37 rogue der og. Ikkke fordi jeg er lei roguen, men fordi jeg savner warrion min som jeg ikke gidder å spille på fordi den er på en pve server.

 

Gief hjelp til navn btw.

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt druide. Blizzard buffer/nerfer klasser hele tiden. Hvis de nerfer en warrior slik at de ikke blir så bra i PvP lengre, så kan du jo slite litt. Med druide har du så mange forskjellige specs å velge i, feral, moonkin, resto, at det sikkert til en hver tid vil være noe som funker bra.

Lenke til kommentar

Liker du solo spill og pvp så start deg en Warlock.

Enkel å lvl opp, aldri noe downtime.

Eller som valg nr 2 Hunter. Meget bra klasse som også er veldig sterk solo.

 

Warrior og druid er også bra klasser, men skal du fort opp i lvl er hunter og warlock raskere å lvl opp.

Skulle jeg valgt mellom warrior og druid ville sistnevnte bli det klare valget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...