Sukipower Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Heisann Trenger hjelp raskt her, har en nybygd pc som restarter ved spilling. Spesielt cs, har også restarta med Wow. Specs: Ecs NFORCE570 SLIT-A DDR2, 2XPCI-EX16 Intel Core 2 duo E6420 Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CM2X1024A Gigabyte Geforce 8600GT 256MB silent Pipe Wd 200GB SATA2 Nec DVD-BRENNER Har ingen feilmeldinger, alle drivere er oppdaterte, ingen utropstegn i enhetsbehandling. Alle kabler er riktig montert. Det jeg legger merke til når cs starter er noen ulyder, vet ikke helt hvor de kommer fra, men mistenker skjermkortet. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive ulyden, men ligner litt på elektronikkstøy. Skal prøve en annen psu nå, håper på noen glupe svar mens jeg forsker videre
Sukipower Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 Har nå prøvd en annen psu, samme problem, skal prøve med et annet skjemkort.
Sukipower Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 Da er annet skjermkort prøvd, samme greia. Noen tips??
sannheten_666 Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 klokk minne til laveste hastighet og høyeste forsinkelse, evt. bytt minnebrikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå