Gå til innhold

krysset kabel + koble til server..


Anbefalte innlegg

Hei folkz

 

jeg har lastet ned addons til gta. sa-mp som det heter..

"samp" gjør det mulig å spille multiplayer på grand theft auto san andreas..

 

Jeg og min bror reiser på ferie langt vekk til bondelandet uten internett, men med 2 datamaskiner

 

planen er at jeg og han skal spille sammen på gta vet å bruke samp programmet til å opprette en gta server på den ene dataen og så skal den andre dataen koble til den serveren GJENNOM en krysset nettverks kabel. ER dette mulig?

 

 

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er det. Men det er sa lenge siden jeg holdt pa med bare-tp-PCer-koblet-sammen nettverk, sa jeg kan ikke hjelpe deg hvis det ikke virker "out of the box"

9026243[/snapback]

 

 

ok, takk for svar..

 

jeg kan jo legge til at de to pcene finner hverandre på nettverket med krysset kabel uten problem. Jeg kan gå inn på den andre datamaskinens delte filer..

 

 

Chris

Lenke til kommentar
Da sa :p

Da burde det egentlig vaere rett fram.

9026276[/snapback]

 

 

hehe, det er det det ikke er..

 

da jeg la til ipen til min server i programmet på den dataen serveren kjørte på, fant programmet serveren uten problem.. men når jeg skriver inn server ipen på den andre dataen, står det bare at han prøver å koble til..

 

 

-chris

Lenke til kommentar
Da sa :p

Da burde det egentlig vaere rett fram.

9026276[/snapback]

 

 

hehe, det er det det ikke er..

 

da jeg la til ipen til min server i programmet på den dataen serveren kjørte på, fant programmet serveren uten problem.. men når jeg skriver inn server ipen på den andre dataen, står det bare at han prøver å koble til..

 

 

-chris

9026312[/snapback]

Software brannmur som sperrer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...