Gå til innhold

Wow blir minimert


Anbefalte innlegg

Har i det siste hatt problemer med at wow blir minimert, og at jeg hopper til desktopen, som om jeg skulle trykka win + d. Dette skjer ofte 2-3 ganger per instance, og er ekstremt plagsomt. Det ser ut til at dette kun skjer med wow.

Noen som har opplevd noe lignende, eller som vet hvordan man kan fikse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også det problemet. Det kom etter at vi installerte web-cam, så tror det er noe med det programmet som fulgte med webkameraet. Skal prøve å fjerne det. Utrolig irriterende å heale i en krevende boss fight, der det er viktig at man er konsentrert hele tiden, og så kommer man inn i windows i stedet...

Lenke til kommentar

Det har aldri jeg opplevd uten å faktisk gå inn for det. Såklart, trykker man på den ubrukelig Windows-tasten spretter jo startmenyen opp, og man dumpes ut i Desktop. Hadde et bittelite program engang som deaktiverte start/windows-knappen. Husker ikke hva det het, det var ganske buggete.

Lenke til kommentar
den knappen skal da bare skyte opp start listen din. med mindre man spiller i fullscreen og ikke maximized window (som enhver erfaren wowspiller gjør, plystre plsytre wowhead/thottbot/pr0ns)

9037521[/snapback]

 

erhm, hva er egentlig forskjellen? (ja, jeg er vel litt noob på det) ^^

Lenke til kommentar
den knappen skal da bare skyte opp start listen din. med mindre man spiller i fullscreen og ikke maximized window (som enhver erfaren wowspiller gjør, plystre plsytre wowhead/thottbot/pr0ns)

9037521[/snapback]

 

erhm, hva er egentlig forskjellen? (ja, jeg er vel litt noob på det) ^^

9045514[/snapback]

 

forskjellen er at når du trykker på den windows-knappen ved en ulykke vil startmenyen poppe opp forran wow vinduet og det er bare å trykke på skjermen med mus så er du tilbkae inne igjen i stedet for at vinduet skal minimieres til oppgavelinjen også åpnes igjen, noe som tar lengre tid og gjerne koster den en arenakamp eller lignenede :)

Lenke til kommentar
den knappen skal da bare skyte opp start listen din. med mindre man spiller i fullscreen og ikke maximized window (som enhver erfaren wowspiller gjør, plystre plsytre wowhead/thottbot/pr0ns)

9037521[/snapback]

 

Pfft, man har selvfølgelig en egen laptop dedikert til dette ved siden av. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...